Gå til innhold

Zalando?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er Zalando en grei side og bestille ting fra?

Fant meg en kul veske, men da den koster litt så er det greit å vite :)

Har ingen erfaring med nettsiden, men hatt dårlige erfaringer med andre!

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 747d6...306
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt treig levering, ellers fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Litt treig levering, ellers fornøyd.

Takk for svar. Treig levering skal jeg overleve :)

Skrevet

Har bestilt en gang, Torsdag kveld, ble sendt Fredag og kom på Mandag så det gikk hvertfall fort. Men det var kun en t-skjorte til under 200, men det har kanskje ikke noe å si.

Skrevet

Jeg har erfart både veldig kjapp og veldig treig levering. Har alltid vært fornøyd med varene da, så hvis du har god tålmodighet er det bare til å kjøre på!

AnonymBruker
Skrevet

De er ikke superkjappe på levering, men ikke av de treigeste heller. Har opplevd en gang å få feil vare, men bortsett fra det har jeg bare gode erfaringer. Det er enkelt og gratis å returnere varer, og de tar ikke et returgebyr sånn som feks H&M gjør.

Anonymous poster hash: 534de...f94
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Da kan jeg bestille, greit å vite en kan returnere uten problemer, tilfelle jeg liker den bedre på bilde enn i virkeligheten.

Skrevet

Jeg har brukt Zalando en del og er veldig fornøyd. Leveringstid har variert litt, noen ganger har det gått superkjapt og andre ganger har jeg opplevd å vente noen frustrerende ekstra dager.

Jeg liker særlig godt at både levering og retur er gratis!

Skrevet

Aldri hatt noe problemer med dem. Som andre nevner kan levering variere. Bor i en stor by i Norge. Kommer stort sett i løpet av en uke. Gratis med leveranse og retur, og man kan velge å betale med faktura (gratis) så man slipper å betale før man har bestemt seg for om man vil ha varen. Har også kjøpt en vare som gikk i stykker raskt, og hadde ikke noen problemer med å få reklamert på den. Fikk valg mellom ny vare eller pengene tilbake.

Det eneste som er dumt med Zalando er at det er så flaut å gå innom utleveringsstedet så ofte... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kundeservice har ikke imponert meg. Jeg har fått feil ting tilsendt også, og refusjonen gikk tregt. Men de er et seriøst firma, de har bare noen problemer.

Anonymous poster hash: dca73...91b
AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt nå så blir spennende :) Er uansett ingen hast, selv om jeg gjerne ville hatt det nå. Litt leveranse tid tåler jeg! Takk for alle svarene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...