Gå til innhold

Frokost, lunsj og kveldsmat, jeg trenger tips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med maten for tiden og er veldig matlei, kresen og har dårlig matlyst. Alt annet enn middag er vanskelig.. Jeg er drittlei brødmat + frokostblanding og tåler ikke ting som lukter kraftig.

Tips?

Anonymous poster hash: 87281...5c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smoothie, havregrøt, frukt som mellommåltid, bananpannekaker og proteinoannekaker.

• Liker 1
Skrevet

Middagsrester i mindre porsjoner

• Liker 1
Skrevet

Til frokost spiser jeg nesten alltid to kokte egg, litt forskjellig pålegg og grønnsaker og frukt kuttet opp i skiver. Lunsj går det som regel i skyr og frukt, omelett, grillet kylling og salat eller knekkebrød. Til kvelds spiser jeg som regel ingenting eller bare et par knekkebrød, en smoothie eller noe pålegg jeg finner i kjøleskapet :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Prøv grøt - jeg har pleid å lage havregrynsgrøt, men nå har jeg fått en ny favoritt, hirse! Kjøpte avskallede hirsefri på helsekosten og bløtet 40 gram, kokte opp og helte av vannet (pga bitterstoffer), tilsatte litt salt, mer vann og 100 gram melk, kokte videre til det ble litt grøtete. En ts smør, og nam!

Endret av Pringle
Skrevet

Til frokost spiser min kjære to egg og en kiwi, banan eller pære. Til lunsj spiser han gjerne hjemmebakte horn med ost og skinke. Til kveldsmat spiser han hovedsakelig mandler - det er langsomt fordøyelig. Dette er i forsøk på å gå ned i vekt, men jeg har ikke sett noen resultater ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...