Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har nylig begynt å farge håret hjemme etter et langt opphold. Men jeg merker at håret mitt har begynt å bli tynt ved pannen. Er det normalt?

Og gror det håret man har mistet ut igjen, eller forblir det "tomt" der hårsekken tidligere var ?

Har alltid hatt tykt hår og har i utgangspunktet aldri reagert noe særlig på hårfarging hjemme så er litt redd for hva som egentlig skjer med håret mitt nå:(

En annen ting jeg lurer på er om dere vet om noen kosttilskudd/shampoer som hjelper for å bevare et sunt hår som dere kunne anbefale meg ?

Takk <3

Anonymous poster hash: 137ec...432
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Hvis det er mistet etter hårfargingen så håper jeg at du forstår sammenhengen. Det er en av de store minusene å farge det selv da hjemmefarge inneholder bra sterke kjemikalier.

Hørt flere sier at håret blir bedre om man øker mengde melkeprodukter i hverdagen. Om det er sant vet jeg ikke

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har nylig begynt å farge håret hjemme etter et langt opphold. Men jeg merker at håret mitt har begynt å bli tynt ved pannen. Er det normalt?

Og gror det håret man har mistet ut igjen, eller forblir det "tomt" der hårsekken tidligere var ?

Har alltid hatt tykt hår og har i utgangspunktet aldri reagert noe særlig på hårfarging hjemme så er litt redd for hva som egentlig skjer med håret mitt nå:(

En annen ting jeg lurer på er om dere vet om noen kosttilskudd/shampoer som hjelper for å bevare et sunt hår som dere kunne anbefale meg ?

Takk <3

Anonymous poster hash: 137ec...432

Bytt shampoo. Jeg mistet sinnssykt mye hår i mai/juni. Til tross fra at jeg er gravid. Bytta shampoo, brukte rekken ekstreme, og problemet ble nesten borte over natta!

Anonymous poster hash: 4fe7e...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...