AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hei, jeg har nylig begynt å farge håret hjemme etter et langt opphold. Men jeg merker at håret mitt har begynt å bli tynt ved pannen. Er det normalt? Og gror det håret man har mistet ut igjen, eller forblir det "tomt" der hårsekken tidligere var ? Har alltid hatt tykt hår og har i utgangspunktet aldri reagert noe særlig på hårfarging hjemme så er litt redd for hva som egentlig skjer med håret mitt nå En annen ting jeg lurer på er om dere vet om noen kosttilskudd/shampoer som hjelper for å bevare et sunt hår som dere kunne anbefale meg ? Takk <3 Anonymous poster hash: 137ec...432
Gjest constance90 Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Hvis det er mistet etter hårfargingen så håper jeg at du forstår sammenhengen. Det er en av de store minusene å farge det selv da hjemmefarge inneholder bra sterke kjemikalier. Hørt flere sier at håret blir bedre om man øker mengde melkeprodukter i hverdagen. Om det er sant vet jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Hei, jeg har nylig begynt å farge håret hjemme etter et langt opphold. Men jeg merker at håret mitt har begynt å bli tynt ved pannen. Er det normalt? Og gror det håret man har mistet ut igjen, eller forblir det "tomt" der hårsekken tidligere var ? Har alltid hatt tykt hår og har i utgangspunktet aldri reagert noe særlig på hårfarging hjemme så er litt redd for hva som egentlig skjer med håret mitt nå En annen ting jeg lurer på er om dere vet om noen kosttilskudd/shampoer som hjelper for å bevare et sunt hår som dere kunne anbefale meg ? Takk <3Anonymous poster hash: 137ec...432 Bytt shampoo. Jeg mistet sinnssykt mye hår i mai/juni. Til tross fra at jeg er gravid. Bytta shampoo, brukte rekken ekstreme, og problemet ble nesten borte over natta!Anonymous poster hash: 4fe7e...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå