AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Jeg har vært så flink å lagt på meg 20 kg det siste året. Å nå tenker jeg at det er nok. Men jeg har aldri klart å tatt av meg før, så føler jeg trenger litt hjelp og oppfølging. Noen som har erfaring med han der robert elitetrener? Det koster jo 4000 så jeg lurer på om det er verdt det. Anonymous poster hash: af961...c1f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Ja. Robert Eilertsen er dømt for omsetning og tilvirkning av doping. http://www.nrk.no/trondelag/historiens-strengeste-dopingstraff-1.11701897 Det var også han som i sin tid startet fitnessbloggen.no Ikke akkurat et godt forbilde. Men verden vil bli bedratt. Anonymous poster hash: e51c0...734 1
Silverfox32 Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Jeg har vært så flink å lagt på meg 20 kg det siste året. Å nå tenker jeg at det er nok. Men jeg har aldri klart å tatt av meg før, så føler jeg trenger litt hjelp og oppfølging. Noen som har erfaring med han der robert elitetrener? Det koster jo 4000 så jeg lurer på om det er verdt det.Anonymous poster hash: af961...c1f Robert er flink han, og du kommer definitivt til å få mye ut av det. Om det er verdt 1000,- kr uka derimot får være opp til deg å bestemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå