Gå til innhold

Hvordan ser man om noen liker en..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig møtt en som jeg synes er kjempekjekk, og vi har hatt flere dates. Han har etter hver dates sagt at han har hatt det fint og hyggelig, og at han fortsatt vil møtes og snakkes, men jeg synes han virker svært avvisende i kroppsspråket sitt når vi er sammen. Han holder knapt øyekontakt, og snakker han med meg når jeg sitter ved siden av ham så ser han ikke på meg i det hele tatt. Han ser også alle andre steder enn på meg virker det som. :sjenert:

Hva i alle dager skal jeg tolke dette som? :flau:

Anonymous poster hash: 67049...39a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjenert og usikker? Høres i hvert fall slik ut.

Anonymous poster hash: 91b58...87f
  • Liker 1
Skrevet

Høres ut som han liker deg, og er litt usikker på seg selv. Du kan jo si til han at du blir usikker da han ikke ser på deg og hvis han ikke vil treffe deg så må han si det nå og ikke seinere.. Da kan det hende han skjerper seg og viser det bedre for deg om han liker deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Sjenert og usikker? Høres i hvert fall slik ut.

Anonymous poster hash: 91b58...87f

Synes også det høres sånn ut. Jeg (mann) kan også bli sånn om jeg liker noen dersom jeg føler at jeg får blandede signaler. Man skal liksom ikke virke for "på" heller.

Anonymous poster hash: a1e0c...fc6

Gjest supernova_87
Skrevet

Hm ... hvorfor skulle han tatt initiativ til å møtes flere ganger om han egentlig var avvisende? Eller hvorfor skulle han sagt at han har hatt det hyggelig og ønske å møtes igjen, dersom han var uinteressert? Det henger jo ikke på greip. Da ville det for meg vært mer sannsynlig å tro at han bare sliter litt med kroppsspråk. Kan hende han er veldig sjenert og at det er grunnen til at han ikke ser på deg, eller ser deg i øynene. Eller det kan hende at han sliter med kroppsspårk generelt, kanskje han har Aspergers?

Jeg ser i alle fall ikke noen grunn til at han skulle ta initiativ til å møtes igjen om han har kjeda ræva av seg! Noen ganger må man bare tro på det folk sier. Kanskje du kan spørre ham om dette?

Gjest Minesveiper
Skrevet

Når jeg var yngre så jeg ofte etter diverse tegn når vi snakket osv, men nå ser jeg egentlig mest på handlinger. Tar hun initiativ, gjør hun seg tilgjengelig, er hun interessert i å snakke/føre samtalen osv.

AnonymBruker
Skrevet

Hm ... hvorfor skulle han tatt initiativ til å møtes flere ganger om han egentlig var avvisende? Eller hvorfor skulle han sagt at han har hatt det hyggelig og ønske å møtes igjen, dersom han var uinteressert? Det henger jo ikke på greip. Da ville det for meg vært mer sannsynlig å tro at han bare sliter litt med kroppsspråk. Kan hende han er veldig sjenert og at det er grunnen til at han ikke ser på deg, eller ser deg i øynene. Eller det kan hende at han sliter med kroppsspårk generelt, kanskje han har Aspergers?

Jeg ser i alle fall ikke noen grunn til at han skulle ta initiativ til å møtes igjen om han har kjeda ræva av seg! Noen ganger må man bare tro på det folk sier. Kanskje du kan spørre ham om dette?

Spurte men han ble bare sint. :cry3:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Spurte men han ble bare sint. :cry3:Anonymous poster hash: 67049...39a

Hva spurte du om?

AnonymBruker
Skrevet

Hva spurte du om?

Jeg spurte ham om hvorfor han virket så avvisende i kroppsspråket når han tar initiativ til å møtes og forteller meg hvor hyggelig han har hatt det etterpå og sånn, hvorfor han- mens vi er sammen, unngår øyekontakt for en hver pris omtrent.

Så han ble bare sint og nektet å svare. :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Uh. Ikke bra.

Det har jeg skjønt, men hvorfor skriver mennesket da at han liker meg og alt er så fint og flott og etc...når kroppsspråket hans viser det stikk motsatte? Jeg skjønner ingenting! :(

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på hva han sier. Det teller ingenting at han sier at han liker deg, når du tolker kroppspråket hans annerledes.

**Ironiknapp av**

Anonymous poster hash: ddda8...da0
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det har jeg skjønt, men hvorfor skriver mennesket da at han liker meg og alt er så fint og flott og etc...når kroppsspråket hans viser det stikk motsatte? Jeg skjønner ingenting! :(Anonymous poster hash: 67049...39a

Det er mindre viktig når han reagerer som han gjør. Det er nok en del arbeid med han her.

AnonymBruker
Skrevet

Sendte en melding og fikk som svar at han ikke skjønte hva jeg snakket om fordi at han hadde et åpent kroppsspråk.. ?!?

Gjest supernova_87
Skrevet

Sendte en melding og fikk som svar at han ikke skjønte hva jeg snakket om fordi at han hadde et åpent kroppsspråk.. ?!?

Vel dersom han har Aspergers da (noe jeg vet kan være totalt SØKT, jeg har jo ikke møtt fyren, sier bare dersom) så har man vanskeligheter med kroppsspråk og tonefall og mimikk. Man bruker gjerne et forenklet kroppsspråk, og det faller aldri naturlig. Dersom han har dette så kan det hende han ble lei seg og oppgitt over seg selv fordi du har lagt til merke at han er annerledes. Kanskje han skulle bare ønske han var som alle andre, og derfor reagerte med å bli sint når du tok det opp. Det er selvsagt ikke riktig reaksjon, men kanskje han er flau over det at han ikke klarer å vise så godt med kroppsspråk at han liker deg. Nå kan det hende jeg projiserer veldig her! Hva tror du, kan det passe sånn ellers med Aspergers?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det motsatt. Han viser tegn på interesse gjennom kroppsspråket, men sier han ikke er interessert...

Anonymous poster hash: 1f6a0...5f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...