Gå til innhold

Serietips som ligger på Netflix?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker norsk, amerikansk og engelsk Netflix og er ute etter serier som ligger der.

Jeg liker serier som: Castle, Dexter, The Walking Dead, Lost, Pretty Little Liars og Supernatural.

Fortell gjerne hva serien handler om, ellers frister det ikke så mye å sjekke ut.

Serien må ligge på Netflix, men trenger ikke alle sesongene der.

Anonymous poster hash: 9ee96...c9e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Homeland på norsk netflix! Om en amerikansk soldat som kommer tilbake til USA etter åtte år som gissel i midt-østen. Og en CIA-agent som rundt samme tid får vite av en kilde at en amerikansk krigsfange kommer til å vende hjem, etter å ha blitt omvendt (og altså er blitt en dobbeltagent). Bra laget og spennende!

Anonymous poster hash: 531aa...dcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

American Horror Story på amerikansk Netflix, dersom du liker skrekkfilmer. Noe klisjeer, ikke så mye splatter, en ålreit tvist på en skrekkhistorie.

Anonymous poster hash: 02060...8ff
Gjest Awzm me
Skrevet

Drop Dead Diva, fem sesonger på den amerikanske, fire på den norske netflix.

Litt life-time tv, men alle mine venner som jeg har anbefalt den til liker den også, handler om advokater, og litt mystikk osv, det er både festlig, spennende og interessant.

Mad Men, har nettopp begynt å se på den selv, så kan ikke si så mye om det ennå, men jeg er fascinert.

Spartacus. Handler om romertidens gladiatorer, veldig mye slossing og slikt, men veldig spennende historie bak det hele også. Litt vanskelig oppsett i seriene, så du burde se sesong 2 først, før du begynner på sesong en, siden sesong 2 har en annen hovedkarakter enn sesong 1, og handler om tiden før sesong 1, men litt spoiling også, dessverre.

Heroes - handler om forskjellige mennesker som har forskjellige krefter, som de ikke har visst om tidligere heller, og vi blir kjent med de kreftene sammen med de. Veldig spennende serie, skulle ønske jeg ikke hadde sett den så jeg kunne se den på nytt :)

How I met your mother. Fantatisk morsom komedieserie, bare 20 minutter på hver episode ca, så greit å se på når man ikke orker de lange seriene på 40 minutter eller en time.

Gossip Girl, handler om the upper class i New York, masse drama, morsomheter og spenning

Skrevet

The shield, Weeds, Top of the lake og Broen.

Skrevet

Jeg likte The Killing og Hemlock Grove

Skrevet

Doctor Who. Ingen over, ingen ved siden av.

• Liker 3
Skrevet

Orphan Black. Norske Netflix.

Gjest supernova_87
Skrevet

Orange is the New Black!

Den handler om ei hvit jente som blir satt inn i fengsel for å ha smuglet narkotikapenger. Man får vite bakgrunnshistoriene til mange av de andre insatte etter hvert, og det er kjempespennende å få et innblikk i hvordan det er i amerikanske kvinnefengsler!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Netflix appen på Philips TVen min. Hvordan får jeg amerikansk og engelsk Netflix?

Anonymous poster hash: be7ac...c9c

AnonymBruker
Skrevet

Sherlock Holmes

Bare 3 episoder i sesongen. Hver like lang som en film. Syyykt bra. Alle har elsket den til nå.

Anonymous poster hash: 14df9...03d
  • Liker 1
Skrevet

Prison Break! Har sett alle du nevnte, men denne er bedre etter min mening.

Korrupte fengselsvakter, tysting, samhold, spenning osv. Den har alt!

AnonymBruker
Skrevet

De tre første sesongene av Modern Family ligger på den norske Netflixen. Beste serien noensinne <3

Anonymous poster hash: 02080...f66
AnonymBruker
Skrevet

Queer as folk: Handler om homofile menn (og et par kvinner), deres liv og jag etter kjærlighet osv. Morsom serie som også har en del alvorlilge temaer. Verdt en titt.

Hit & miss: En transseksuell kvinne som jobber som leiemorder, samtidig som hun forsøker å få et godt forhold til sine barn.

MacGyver: Fint gjensyn. Handler om agenten MacGyver som aldri bruker våpen (med unntak av de han lager selv).

Anonymous poster hash: 61593...0f9
AnonymBruker
Skrevet

Drop Dead Diva, fem sesonger på den amerikanske, fire på den norske netflix.

Litt life-time tv, men alle mine venner som jeg har anbefalt den til liker den også, handler om advokater, og litt mystikk osv, det er både festlig, spennende og interessant.

Mad Men, har nettopp begynt å se på den selv, så kan ikke si så mye om det ennå, men jeg er fascinert.

Spartacus. Handler om romertidens gladiatorer, veldig mye slossing og slikt, men veldig spennende historie bak det hele også. Litt vanskelig oppsett i seriene, så du burde se sesong 2 først, før du begynner på sesong en, siden sesong 2 har en annen hovedkarakter enn sesong 1, og handler om tiden før sesong 1, men litt spoiling også, dessverre.

Heroes - handler om forskjellige mennesker som har forskjellige krefter, som de ikke har visst om tidligere heller, og vi blir kjent med de kreftene sammen med de. Veldig spennende serie, skulle ønske jeg ikke hadde sett den så jeg kunne se den på nytt :)

How I met your mother. Fantatisk morsom komedieserie, bare 20 minutter på hver episode ca, så greit å se på når man ikke orker de lange seriene på 40 minutter eller en time.

Gossip Girl, handler om the upper class i New York, masse drama, morsomheter og spenning

Jeg vurderer å begynne å se på Heroes, men jeg er litt usikker. Det virker ikke SÅ bra når jeg leser om det og ser bilder, men kanskje det er det? Kan du utdype litt?

Jeg likte The Killing og Hemlock Grove

Hemlock Grove er noe som jeg også kunne tenke meg å se. Har du sett True Blood og The Vampire Diaries? Hvordan er denne serien i forhold til de?

Anonymous poster hash: a2137...b43

Skrevet

Jeg likte Hell on Wheels veldig godt. Brutal og spennende western om byggingen av jernbanen i USA. Er en morsom norsk karakter med også. Passer bra å se med kjæresten og vil jeg tro.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...