Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg fikk litt sjokk at et golvlangt slør kostet 1500 kroner, så nå lurer jeg på. Er dette vanlig pris? Dette er et helt enkelt slør uten mye dill og dall. Dette var i en salong.

Noen av dere kjøpt på internett? Erfaringer?

Endret av Tropic
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket ebay?

Anonymous poster hash: d130d...031

Skrevet

Jeg har kjøpt på JJshouse :)

Skrevet

Ja det er nok ikke uvanlig nei. Mitt var kort uten noen form for dilldall og kostet 1100 kr - for en liten bit myggnetting og en plastkam. Galskap!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte 1800,- for mitt, i salong. Noe blonder, gulvlangt og med kam. Hadde allerede prøvd "dyrt" ebayslør som så helt forferdelig ut så da fikk det koste det det gjorde.

Anonymous poster hash: db350...6ce
Skrevet

Ja, har hørt mye dårlig om slør fra ebay, og siden det jeg likte kostet 500 kr der så var det litt for mye til å satse på det. Skal sjekke ut JJhouse!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde ett i salong til 5500 kr!! Fikk helt fnatt, og bestemte meg for at slør ikke var min greie.

Kjøpte meg en håndlaget headpiece fra Etsy for 1500 kr istedet for..

Anonymous poster hash: 71b43...7fd
Gjest Anubiel
Skrevet

Slør er dyrt, ja! Mitt er 3.5 meter, kostet 3800kr hvis jeg ikke husker helt feil. Med blondekant. Blondene koster...

Skrevet

Ryddet for salg.

Irrlys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

På Pinterest finnes det mange tips på hvordan man enkelt og billig kan lage sitt eget brudeslør. Søk på "DIY wedding veil".

Anonymous poster hash: ae93c...d30
Skrevet

Jeg syns det var billig jeg..

Mulig jeg har sett for mye på "Say yes to the dress", ettersom de der lett koster 1000 dollar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et blondeslør på etsy fra Kina til under 200 kr, veldig fint!

Jeg gav det et te-bad siden det var litt for hvitt for kjolen min. Skulle kun ha det under vielsen så det var en meget grei pris :D

Anonymous poster hash: 347ea...506
Skrevet

Jeg kjøpte et blondeslør på etsy fra Kina til under 200 kr, veldig fint!

Jeg gav det et te-bad siden det var litt for hvitt for kjolen min. Skulle kun ha det under vielsen så det var en meget grei pris :D

Te-bad? Det har jeg aldri hørt om. Forklar.

Ble det bra? Prisen var i alle fall fin. :laugh:

Skrevet

Te-bad? Det har jeg aldri hørt om. Forklar.

Ble det bra? Prisen var i alle fall fin. :laugh:

Her står det litt mer:http://www.ehow.com/how_7739938_tea-dye-white-wedding-veil.html

Jeg må bare si at jeg hadde ALDRI prøvd dette hadde ikke vært for prisen! :lol:

Men det ble veldig bra og jeg synes det ble mindre hvitt. Jeg brukte løsvekt-te og en bh-pose.

Jeg kjøpte dette forresten: https://www.etsy.com/transaction/193176016

Skrevet

:blomst: www.somaras.no

Har rimelig brudeslør. 3 sider. Et par dager og lager så langt jeg vil ha det så det passer etter mål. vet flere og er kjempefornøyd, sjekk der

Anonymous poster hash: cc336...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...