Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med mye hår på armene og kom over en klinikk som tar voksing av armer. vurdere å kanskje gjøre det. Er dette noe som er vanlig? Flere som har vokset armene? Kom gjerne med innspill, erfaring og slikt!

Anonymous poster hash: d6769...463
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem. Vokser når jeg skal til utlandet ellers barberer jeg bare. Går over i dusjen med ujevne mellomrom. Trenger ikke barberskum og sånt på armene.

Anonymous poster hash: 3a7f8...994
Skrevet

Vokser ikke armene. Barberte armene i min usikre periode, men det gidder jeg ikke lengre. Men mine er solblekede og vises ikke i stor grad. Hadde kanskje vært noe annet med svarte hår mot hvit hud.

• Liker 2
Skrevet

jeg epilerer mine innimellom, men har ikke så mye hår da, og om sommeren blir de jo helt usynlige (bleket av solen) da gidder jeg ikke.

Gjest Singelgut37
Skrevet

Sliter med mye hår på armene og kom over en klinikk som tar voksing av armer. vurdere å kanskje gjøre det. Er dette noe som er vanlig? Flere som har vokset armene? Kom gjerne med innspill, erfaring og slikt!

Anonymous poster hash: d6769...463

Ikke gør det :) nogen som meg tenner på jenter har det :) flott som du er :)

Skrevet

Der gidder jeg ikke fjerne hår, altså..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vokset siden ungdommen så det er nesten ikke hår igjen der. Vokser hver 4 mnd nå.

Anonymous poster hash: 159e3...559

Gjest Singelgut37
Skrevet

Der gidder jeg ikke fjerne hår, altså..

Bra svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da hadde jeg måttet gjort det daglig sikkert. Gidder ikke det. Er så vant til dem nå, selv om jeg gjerne skulle hatt litt færre hår.

Anonymous poster hash: 27cf2...f87

Gjest Singelgut37
Skrevet

Nei, da hadde jeg måttet gjort det daglig sikkert. Gidder ikke det. Er så vant til dem nå, selv om jeg gjerne skulle hatt litt færre hår.

Anonymous poster hash: 27cf2...f87

Hvorfor er du anonym :(
Skrevet

Jeg gjør ikke det, har lyse hår på armene, så føler ikke behovet. Har noen få mørke hår på underarmen 4-5 strå, de tar jeg med høvelen

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vokser ikke armene. Har ikke behov for det.

Anonymous poster hash: f2781...93d
Skrevet

Jeg bleker hårene på armene. Er mørk, så det vises utrolig godt om jeg lar være.

Gjest Singelgut37
Skrevet

Jeg bleker hårene på armene. Er mørk, så det vises utrolig godt om jeg lar være.

For din egen del eller din kærstes skyld ?

Ville likt min havde mye , men respektere da om den person ikke takler ha

Skrevet

Jeg syntes det er finest å ha litt hår på armene jeg, så jeg velger å ikke fjerne - har aldri prøvd heller.

Skrevet

Tråden ryddet for kontaktannonse

Bond, adm

Skrevet

Ja har vokset dem, ble vablete etterpå begge gangene. Dyrt også vokser det fort ut igjen. Jeg barberer heller, men bare på sommeren.

Skrevet

Vokser ikke armene. Barberte armene i min usikre periode, men det gidder jeg ikke lengre. Men mine er solblekede og vises ikke i stor grad. Hadde kanskje vært noe annet med svarte hår mot hvit hud.

Mine blir også bleket og syns bedre på sommeren enn om vinteren fordi jeg da er brun, i tillegg har jeg mye og veldig lange hår. Ser ut som pels og er ikke særlig feminint.

Gjest Singelgut37
Skrevet

Mine blir også bleket og syns bedre på sommeren enn om vinteren fordi jeg da er brun, i tillegg har jeg mye og veldig lange hår. Ser ut som pels og er ikke særlig feminint.

Bare la det være , synes det er flott der er flere som ikke fjerner . Håp for os som virkelig liker dette :)
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Nei aldri. Hadde bare sett dum ut uten hår på armene ;)

Endret av SoccerPlayer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...