Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :-) noen som har prøvd det/gjør det jevnlig? Vil du i såfall dele erfaring?

Jeg lurer på om de tar hårene på kjønnsleppene også? Mine må du liksom dra i for å komme frem, gjør de det?:)

Anonymous poster hash: e754e...60b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: e754e...60b

Skrevet (endret)

.

Endret av Talbot
Gjest kassycat
Skrevet

Har just begynt med hollywood waxing. Da tar de alt. Hjelper til selv med å holde. Er det hår igjen etter voksingen, tar de resten med pinsett.

Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger. Vondt, men verdt det etterpå. Gå til noen som vet hva de driver med :).

Skrevet

Kjempevondt. Har gjort det et par ganger med alt for langt mellomrom. Men hadde jeg hatt bedre økonomi ville jeg nok ha gjort det jevnlig, fordi håret blir mykere etterhvert og det vokser ikke så fort. Tror også det blir mindre vondt med tiden. Men satan, vondt var det.

AnonymBruker
Skrevet

Ber du dem ta alt gjør de det, der jeg går bretter det bare leppene til side for å komme til overalt.

Anonymous poster hash: 3f22e...a8d
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med dette! De tar alt, jeg hjelper til med å holde.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Høres utrolig vondt ut. Jeg vil aldri prøve det! :redd:

Skrevet

Jeg går på Råh salongen i Industrigata.
Der er det forskjellige i forhold til hvem som utfører jobben. Men det er profesjonelt og komfortabelt.
De forteller deg eller viser hvordan og hvor du skal holde, styrer og ordner. Overstått på relativt kort tid.

Bare vær forberedt på at den første gangen kan oppleves som "grusomt vondt". Men det er litt feil å si det også. Det gjør vondt når det pågår, men etterpå så roer det seg fort ned.
Gjør man det jevnlig så gjør det mindre vondt for hver gang.

Lykke til =)

Skrevet

Har gjort det flere ganger, men brukte å gå til en salong som brukte sukkervoks - mye mindre vondt!

De tar alt, og du må opp med bena så de kan komme til helt bak også, får litt bleieskiftfølelse, men sånn er det bare :fnise:

Nå vokser jeg selv hjemme, med sukkervoks som jeg kjøper på nett. Koster meg en hundrings i halvåret, og funker som fy!

Skrevet

Har gjort det flere ganger, men brukte å gå til en salong som brukte sukkervoks - mye mindre vondt!

De tar alt, og du må opp med bena så de kan komme til helt bak også, får litt bleieskiftfølelse, men sånn er det bare :fnise:

Nå vokser jeg selv hjemme, med sukkervoks som jeg kjøper på nett. Koster meg en hundrings i halvåret, og funker som fy!

Sukkervoks er fantastisk! :)

Gjest Haaploes
Skrevet

:sjokkert: Klarer du virkelig å utføre en brazilian/hollywood på deg selv? Du ble nettopp min smerteterskelhelt, jeg klarer ikke vokse leggene mine selv en gang.

Men jeg har blitt intimvoksfrelst! Forberedte meg på et smertehelvete første gang, gikk ut med et smil om munnen og kastet barberhøvelen min når jeg kom hjem.

Skrevet

Bruker bare høvel, men har tenkt på brasiliansk voksing. Men ser for meg at det er ganske kleint? Kanskje jeg er for sjenert. :fnise:

Skrevet

Bruker bare høvel, men har tenkt på brasiliansk voksing. Men ser for meg at det er ganske kleint? Kanskje jeg er for sjenert. :fnise:

Det er overraskende lite kleint om du går en profesjonell plass. Jeg har ikke tenkt særlig over det, da jeg har følt meg trygg og i gode hender. Tenk hvor mange de gjør det på

Skrevet

Jeg synes det er ekstremt kleint. Ligger der mens man snakker om vær, jobb og ferie, mens hun røsker og holder på mellom bena mine. Jadda, heeelt normalt! Derfor har jeg en lei tendens til å variere hvilken salong jeg går i for å unngå å møte på den personen igjen med det første.

Skrevet

:sjokkert: Klarer du virkelig å utføre en brazilian/hollywood på deg selv? Du ble nettopp min smerteterskelhelt, jeg klarer ikke vokse leggene mine selv en gang.

Men jeg har blitt intimvoksfrelst! Forberedte meg på et smertehelvete første gang, gikk ut med et smil om munnen og kastet barberhøvelen min når jeg kom hjem.

Takk takk ;)

Ja, 4. gangen jeg gjør det selv :) Trenger bare sukkervoksen (bruker StripEase som jeg kjøper på feelunique), stripsene (som følger med nevnte pakke) og mel (billig triks for å holde området tørt nok).

Setter boksen i mikroen på lavest varme til den er som honning, setter meg på badegulvet med skrevende bein, og voila :fnise: Er litt pingle i starten, men når jeg først har starta så blir jeg veldig pirkete og synes faktisk det er litt gøy. Kan være greit med et speil du kan sette på gulvet for å få oversikt ;)

Er absolutt ikke så vondt, men anbefaler å gjøre det på salong først slik at hårene ikke er harde stubber slik det er etter barbering, da er det uutholdelig selv for meg.

Oi, ble bruksanvisning her, ble litt revet med! Men jeg er så glad jeg gjør dette selv, både under armer og der nede. Leggene bruker jeg engangshøvel på, har ikke så mye hår der at jeg orker styre. Bruker også sukkervoksen andre steder der det trengs, inkl ansiktet.

Sukkervoks er fantastisk! :)

Beste som er oppfunnet siden tamponger og nesespray! :laugh:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg vokset meg selv hjemme. Jeg ville prøve det hjemme først så jeg visste om det var for vondt. Synes ærlig talt det var vondere å vokse øyenbrynene da jeg gjorde det noen år siden :fnise: Tror jeg har veldig høy smerteterskel, det skal sies. Brazilian hjemme første gang en vokser noe som helst annet enn øyenbryn liksom :fnise:

Uansett, nå har jeg bestilt meg time til brazilian i salong om 4 uker, så tenker jeg å få det gjort i salong fra nå av enkelt og greit fordi jeg vil bli ferdig på 20-30 min, ikke sitte i en og en halv time hjemme og stresse med å få bort alt :fnise:

Skrevet

Bare gode erfaringer. :) Måtte ikke gjøre noe selv, bare bak. Vondt var det, men ikke uutholdelig. Hårene vokste etterhvert ut igjen, var allerede mykere etter 3-4 ganger.

Skrevet

Har veldig lyst til dette, men ser også for meg at det blir grusomt kleint. Man viser jo hele glufsa! Altså alt! Jeg har hår ganske nære det aller mest private så da må de jo inn der å tukle også.

Uff, vet ikke om jeg tør :(

Anonymous poster hash: bac08...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...