Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HI!

Bare lurer på om dette er normalt eller er det bare jeg som overreagerer...

Jeg møtte en mann over nettet, vi forelsket oss veldig fort og ble sammen med engang... Vi er godt vokne mennesker, slutten av 30-årene.

Vi bor ikke sammen pga. jobbene våres. Ingen av oss har barn, vi har til og med snakket om å gifte oss MEN spørsmålet er hva gjør jeg når han er slik:

- Ringer nesten aldri...

- Viser ingen interesse når vi ikke er sammen

- Han jobber mye og prioterer venner og trening når han er fri... Vi møttes nesten aldri...

- Vi skal flytte sammen og jeg har leid ut med leilighet men han tar aldri opp tema...Jeg går rundt og venter på at han skal si når vi skal flytte sammen...

Vært sammen over 1 år nå... Begynner å bli lei...

Føler meg singel når vi nesten aldri er sammen, men nå vil jeg ikke flytte sammen med han føler jeg... Tenker å avslutte hele greia og ikke vente mer...

Han har syk mor og jeg prøver så godt å være til støtte men han er veldig hissig når det gjelder hans mor.... Han bli fort sur den perioden osv... og har ingen kontakt når hun er syk. Det gikk 3 mnd engang jeg uten at jeg hørte noe fra han...

Hva gjør jeg???

Anonymous poster hash: 21302...14c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropper han, og finn deg en som er tilstede

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud at du gidder! Skaff deg en mann som er tilstede og bryr seg om deg. Du fortjener bedre :)

Anonymous poster hash: d9fde...191
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja har tenkt på det og si at nå gidder ikke jeg å sitte mer på vent!

Anonymous poster hash: 43ae6...c1f
Gjest Faerunpedia
Skrevet

3 måneder uten kontakt? Da ville jeg kuttet ham ut.

Skrevet

Enig med de over. For en fyr

Gjest Coolaid
Skrevet

Det som slår meg gang på gang her inne, altså hos dere kvinner, er at dere finner dere i så utrolig mye. Det er helt greit med menn som er sånn eller slik, det skal de få lov til å være. Men om det ikke passer for deg og det forholdet du ønsker så får du fortelle hva du vil ha, og høre med ham om han ønsker det samme.

Det er akkurat som med barn. De reagere best på klare, tydelige instrukser, og fungere best når man vet hva for eksempel foreldre forventer. Sånn er det med menn også. Vær ærlig, snakk om hva du ønsker av forholdet, hva han ønsker, og finn ut om forholdet er bærekraftig.

Gjest Coolaid
Skrevet

En annen ting. Jeg skjønner ikke at flotte, vakre og intelligente kvinner godtar å sitte på vent... Det er mange menn som vært i skyene for å få være sammen med en kvinne som dere. Og hva gjør dere, bruker tiden på en som viser lite interesse.

AnonymBruker
Skrevet

Det som slår meg gang på gang her inne, altså hos dere kvinner, er at dere finner dere i så utrolig mye. Det er helt greit med menn som er sånn eller slik, det skal de få lov til å være. Men om det ikke passer for deg og det forholdet du ønsker så får du fortelle hva du vil ha, og høre med ham om han ønsker det samme.

Det er akkurat som med barn. De reagere best på klare, tydelige instrukser, og fungere best når man vet hva for eksempel foreldre forventer. Sånn er det med menn også. Vær ærlig, snakk om hva du ønsker av forholdet, hva han ønsker, og finn ut om forholdet er bærekraftig.

Jeg er ikke TS, men det var et godt råd, noteres!

Anonymous poster hash: 9020e...a3c

Skrevet

Jeg er ikke TS, men det var et godt råd, noteres!

Anonymous poster hash: 9020e...a3c

Samme tenkte jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...