Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er litt flaut at jeg skriver her. Men jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre.

Må lufte mine tanker litt. Min samboer av 4 år slo opp med meg for en uke siden. Pga økonomiske problemer(jeg er student) må jeg bo med han. Det som er fint at vennina mi bor der også. Uansett jeg elsker min ex, selv om han sier han er glad i meg(han mistet følelser for meg) vet jeg at jeg må videre i livet.

Det som skaper mye angst om å være single er at jeg har en mental lidelse. Jeg har OCD(tvangstanker) ganske alvorlig. Min ex fikk meg til å søke hjelp og jeg fikk terapi i 4 år. Han støtter meg fortsatt med angsten når den er på topp. Saken er at...jeg tror ikke en annen mann (jeg er 23 år) vil noen gang vil være sammen med meg pga lidelsen min. Ting jeg er redd for og har angst for kan være ganske skremmende for andre personer å forstå. Min ex forsto lidelsen og hjalp meg masse.

Jeg er 23 år og jeg har ikke håp å finne noen som vil akseptere min OCD :(

Jeg er ikke "stygg" og jeg er ganske koslig og hyggelig, men utrolig spesiell...og OCD er en stor del av livet mitt.

Vil gjerne ha litt råd fra dere andre <3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som at du trenger hjelp, og ikke en kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

For meg høres det ut som at du trenger hjelp, og ikke en kjæreste.

Jeg ble skrevet ut fra terapi fordi jeg er "bedre". En som har OCD blir aldri bedre eller kvitt det, de lærer å leve med det

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Støtter den over. Du har vært singel i en uke og bor fortsatt hos eksen din. Få orden på livet først, få hjelp for lidelsen din og vent med å bekymre deg for ny kjæreste.

Skrevet

Jeg ble skrevet ut fra terapi fordi jeg er "bedre". En som har OCD blir aldri bedre eller kvitt det, de lærer å leve med det

Støtter den over. Du har vært singel i en uke og bor fortsatt hos eksen din. Få orden på livet først, få hjelp for lidelsen din og vent med å bekymre deg for ny kjæreste.

Nemlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...