Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei, jeg er dansk, jeg!!! Lurer på en ting, som dere jenter sikkert har svaret på: Sjefen min, er en pen, almindelig, kanskje litt kedelig mann. Prøver at score jenter til ham, men de er bare I K K E intereseret! Fatter det ikke! Mannen er OK! Tjener penge! Men jeg kan score hvasomhelst med "bad-boy-look"????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #2 Del Skrevet 30. juni 2004 Du sier det selv; han er KJEDELIG! Penger betyr lite, personlighet desto mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Bad-boy-looken er titrekkende for mange, pga det litt msytiske, småfarlige. Det er rett og slett spenningen. Men den dagen ei jente gir seg tid til å bli kjent med sjefen din, den snille, litt kjedelige fyren, vil hun kanskje oppdage sannheten i uttrykket "stillest vann har dypest grunn"....!;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva vil han ha da? Skrevet 30. juni 2004 #4 Del Skrevet 30. juni 2004 Han må dra damene sine selv, og la de bare strømme inn i hans armer, helst på løpende bånd. Du som "bad boy" kan ikke fikse damer for ham, for det blir feil: sannsynligvis plukker du ut damer som du selv liker, eller du bommer på en match til ham. Dessuten må han lære seg å ordne slikt selv. Er han ute etter ekteskap, bare sex, en fling, en kort romanse, gruppesex, trekant, dildoer + jente, eller bare en Barbara han kan bruke i ny og ne til han finner seg noe seriøst? Vil han ha barn, forpliktelser og hustru mon tro? Eller vil han lev elivet med Porsche, damer i fleng og massevis av ONS? Undrende kvinne 32, som avstår fra menn av ovenfornevnte grunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #5 Del Skrevet 30. juni 2004 Menn som tjener mye penger har gjerne en naturlig selvsikkerhet, og likeledes den personlighet og karisma som man faller for. Sjelden slike menn er kjedelig, etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bobben Skrevet 30. juni 2004 #6 Del Skrevet 30. juni 2004 Menn som tjener mye penger har gjerne en naturlig selvsikkerhet, og likeledes den personlighet og karisma som man faller for. Sjelden slike menn er kjedelig, etter min erfaring. Og blodharry Kjell Inge Røkke er et eksempel på dette. Her er det mye karisma, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boring men Skrevet 30. juni 2004 #7 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvis en tenker på Røkke, Sveaas, Rimi-Hagen og de andre proletar-gutta: GjeeeeeespZZzzzzzzzz Hjelper ikke med fet bankkonto hvis en er dritkjedelig. Bare det å se på dem får meg til å gjespe. Og hvis en tenker bedriftsledre generelt, eller standard avdelingsleder i en norsk bedrift: ZZzzzzzzGjeeeesp.. De spennende menn jeg har møtt er som regel fra USA og Australia..og av yrke er det gjerne advokatene, forfatterne, musikerne og legene som er de mest spennende.. En spennende personlighet og vesen er helt avgjørende. De som er utrolig rike må jo betale en pris..har de ikke personligheten kan de alltids dra damer på kredittkortene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 1. juli 2004 #8 Del Skrevet 1. juli 2004 Røkke, Sveaas, Rimi-Hagen og de andre proletar-gutta Litt begrepsforvirring her?? Er det noe disse karene ikke er, så er det proletarer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boring men Skrevet 2. juli 2004 #9 Del Skrevet 2. juli 2004 Kjære Sandman: nei, ikke begrepsforvirring akkurat.. flere av de rike finansfyrstene i Norge har sin oppvekst fra rurale distrikter fra arbeiderfamilier og foreldre uten målbar nevneverdig "suksess". "Proletar" var derfor ment å skulle referere til oppveksten deres, ikke deres nåværende "status". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 2. juli 2004 #10 Del Skrevet 2. juli 2004 Kjære Sandman: nei, ikke begrepsforvirring akkurat.. flere av de rike finansfyrstene i Norge har sin oppvekst fra rurale distrikter fra arbeiderfamilier og foreldre uten målbar nevneverdig "suksess". "Proletar" var derfor ment å skulle referere til oppveksten deres, ikke deres nåværende "status". Aner vi et snev av jålete holdninger, og at en bakgrunn i velstående familieformuer, er det optimale for en rik mann? Hvis så er tilfelle, så finner jeg mennesker som selv har skapt sin formue, mye mindre "boring" enn de som bare forvalter formuer fra tidligere generasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boring men Skrevet 2. juli 2004 #11 Del Skrevet 2. juli 2004 Der er jeg helt enig med deg Sandman. Selvmade millionairs er mer spennende enn de som bare har arvet noe! Jeg ville bare påpeke hv jeg mente med uttrykket. Jeg dømmer aldri folk ut fra deres bakgrunn, men hva de selv har fått til Likevel, selv om det står stor respekt av hva disse mennene vi snakker om her har skapt for seg selv, virker de dessverre kjedelige! ZZzzzzz Men det var bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå