AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Det er en jeg har møtt et par ganger tidligere, men pga avstand pga studier, så har ikke møtt hverandre mer. Nå er han hjemme for sommern… for bare noen dager siden, ville han møte meg. Så har det vært litt frem og tilbake… fikk svar av han hvor han sier "Har lyst, men vet ikke om jeg har tid. Har jobbet og skal på øya og slikt" Hvordan kan det endre seg så fort? Anonymous poster hash: 46d8a...7b4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Du har bare truffet ham et par ganger, han har vel ikke akkurat sagt han er forelsket? Kanskje han bare har forandret mening eller truffet en jente han liker bedre. Anonymous poster hash: 29c99...aba
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Nei, det skjønner jeg jo. Men han ville j otreffe meg igjen, og ga uttrykk for det. Og han maste noen ganger når jeg ikke svarte.. nå har han plutselig ikke tid. Anonymous poster hash: 46d8a...7b4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Nei, det skjønner jeg jo. Men han ville j otreffe meg igjen, og ga uttrykk for det. Og han maste noen ganger når jeg ikke svarte.. nå har han plutselig ikke tid. Anonymous poster hash: 46d8a...7b4 Det er ikke noe gøy når sånt skjer, men man må bare move on. Han er ikke interessert (nok) eller har møtt en annen. Anonymous poster hash: e33c2...b62
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Hvorfor lot du være å svare på meldingene hans tidligere? Han ble kanskje lei av å bli behandlet på den måten. Anonymous poster hash: b8531...d18
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Det er ikke noe gøy når sånt skjer, men man må bare move on. Han er ikke interessert (nok) eller har møtt en annen. Anonymous poster hash: e33c2...b62 Eller så har han bare ikke tid. Øyafestivalen er jo bare en gang i året og om han har brukt penger på billett og planlagt det en stund så skjønner jeg godt at han prioriterer det akkurat nå. Mulig en av favorittartistene hans spiller i dag. Til ts: bare foreslå for han at dere kan møtes en annen dag. Du har ingenting å tape på set, men alt å vinne.Anonymous poster hash: 83b18...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Eller så har han bare ikke tid. Øyafestivalen er jo bare en gang i året og om han har brukt penger på billett og planlagt det en stund så skjønner jeg godt at han prioriterer det akkurat nå. Mulig en av favorittartistene hans spiller i dag. Til ts: bare foreslå for han at dere kan møtes en annen dag. Du har ingenting å tape på set, men alt å vinne.Anonymous poster hash: 83b18...8f4 Jeg vet at han har mange ild i jernen, og han har også gamle kamerater han ikke ser ellers i året som prioriteres… Jeg oppfattet det som han kanskje ikke ville likevel, og sendte tilbake "vi får ta det neste sommer", så svarer han "Til høsten ;)" så han har jo lyst til å se meg? Det var jo ikke mange dager siden han spurte om å møtes… men. Forstår ikke helt hva som har skjedd. Anonymous poster hash: 46d8a...7b4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Eller så har han bare ikke tid. Øyafestivalen er jo bare en gang i året og om han har brukt penger på billett og planlagt det en stund så skjønner jeg godt at han prioriterer det akkurat nå. Mulig en av favorittartistene hans spiller i dag. Til ts: bare foreslå for han at dere kan møtes en annen dag. Du har ingenting å tape på set, men alt å vinne.Anonymous poster hash: 83b18...8f4 Øya er ferdig på lørdag. Og han skulle jo på Øya "og slikt". Jeg hadde følt meg veldig avvist hadde noen svart sånn til meg. Og jeg hadde kunnet funne på å svare sånn til noen jeg ikke var så keen på, bare for å være høflig. Hadde jeg vært keen hadde jeg skrevet f eks "Skal på Øya, men lyst til å treffes uken etter?:)" eller noe i den duren, hvertfall forsøkt å ta initiativ til en annen anledning. Isteden måtte TS sende ny melding, for at han skulle slenge på at joda de kan sees "til høsten".. Skulle han ikke tilbake til studiestedet sitt osv? Sorry hvis jeg er veldig negativ, det kan selvsagt hende han er kjempeinteressert, men han har en litt rar måte å vise det på i mine øyne da.. Anonymous poster hash: e33c2...b62
Nettinettet Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Han kjenner deg ikke, og hva slags inntrykk du har gitt han bestemmer om han vil bruke av den verdifulle tiden sin på deg eller ikke. Alt for mange glemmer hvor viktig det er å være positiv og ukomplisert i begynnelsen når de dater eller treffer noen. Jeg vile f.eks svart "ikke tenk på det! Kos deg og gjør dine ting, så ser vi bare etterhvert." det høres mer positivt ut. At et menneske har planer for sommeren og gjør sine ting får ikke meg til å tenke at han ikke vil prioritere meg senere. spesielt når han ikke kjenner meg skikkelig. På samme måte er jeg med nye jeg treffer. Jeg har mine planer, så får de vente, og vil de ikke det og blir sure så vet jeg at de ikke er rett for meg uansett.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Øya er ferdig på lørdag. Og han skulle jo på Øya "og slikt". Jeg hadde følt meg veldig avvist hadde noen svart sånn til meg. Og jeg hadde kunnet funne på å svare sånn til noen jeg ikke var så keen på, bare for å være høflig. Hadde jeg vært keen hadde jeg skrevet f eks "Skal på Øya, men lyst til å treffes uken etter?:)" eller noe i den duren, hvertfall forsøkt å ta initiativ til en annen anledning. Isteden måtte TS sende ny melding, for at han skulle slenge på at joda de kan sees "til høsten".. Skulle han ikke tilbake til studiestedet sitt osv? Sorry hvis jeg er veldig negativ, det kan selvsagt hende han er kjempeinteressert, men han har en litt rar måte å vise det på i mine øyne da..Anonymous poster hash: e33c2...b62 Jeg er same AB som du svarer til. Nei jeg synes ikke du er negativ, jeg er enig med deg. Trodde først at han kanskje bare var opptatt og manglet litt sosiale antenner, men den meldingen om å ses "til høsten" tolker jeg til at han ikke er interessert. Anonymous poster hash: 83b18...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå