Gå til innhold

Kan du bli trist i følgende situasjon....?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du bli trist i følgende situasjon? Hvis du datet en mann som sa at han likte deg , og var forelsket i deg, for så å ha sex med deg, og så gi blaffen i deg?

Tar du slikt med god fatning? Noen som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: b73aa...7ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo kjipt, ja faktisk litt trist om man er interessert i personen. Men hva skal man liksom gjøre? Livet går videre.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg hadde følelser for han, og han sa til meg at han var forelsket i meg, for så å ditche meg etter at vi hadde hatt sex, så hadde jeg følt meg brukt, og ja jeg hadde blitt trist...og sint! Han er en dust om han sier sånne ting bare for å få deg i seng. Men hva vet jeg? Kanskje det er sånn alle mannfolk er...fått inntrykk av det her på KG ihvertfall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En sånn en tok jomfrudommen min...
Ble veldig såret, men jeg kom meg gjennom det :)

Anonymous poster hash: ac775...0a0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart man blir trist. Men det er bare å riste av seg og gå videre. Å dvele ved slikt er bare nedbrytende.

Anonymous poster hash: 93a3b...64b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville blitt trist, helt klart. Sex er en litt big deal for meg og jeg kunne ikke hatt sex bare for å "ha sex"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du bli trist i følgende situasjon? Hvis du datet en mann som sa at han likte deg , og var forelsket i deg, for så å ha sex med deg, og så gi blaffen i deg?

Tar du slikt med god fatning? Noen som har opplevd dette?

Jeg blir ikke trist, jeg blir glad. Slik jeg vil ha det, mye friere liv. Takk for at du stakk. Mitt motto

Anonymous poster hash: 253c4...723

Gjest Crohnie
Skrevet

Hadde ikke blitt trist, nei. Jeg hadde blitt forbannet :)

• Liker 1
Skrevet

Det kunne nok jeg og blitt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: ja, gikk han å sa at han var forelsket for å få meg til sengs, så har han vært en drittsekk ihvertfall. Og da er han ikke et tap. Får tenke sånn ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg to ganger i det siste. Begge har likt meg såå godt, vi har møttes mange ganger og hatt sex, og når jeg har sagt at jeg begynner å falle for de også har de sluttet å svare på meldinger. Jeg er jo ikke dum og forstår jo at jeg har blitt lurt. Da er det faktisk bedre å si det rett ut at man bare er ute etter sex..

Har revurdert hva slags menn jeg dater etter dette, og han jeg dater nå virker i hvert fall mye mer interessert :)

Anonymous poster hash: 9e247...4fb

Skrevet

En sånn en tok jomfrudommen min...

Ble veldig såret, men jeg kom meg gjennom det :)

Anonymous poster hash: ac775...0a0

Opplevde akkurat det samme x)

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig lei meg. Fordi jeg legger mye følelser i sex og den jeg har sex med. Er sjelden jeg ligger med noen utenom når vi begge er forelsket og jeg vet han ikke kommer til å ditche meg, men at han vil ha et forhold og satse ordentlig. Får ikke så mye ut av casual sex egentlig og da må man prøve og beskytte seg selv og følelsene sine best mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...