grinchen Skrevet 6. august 2014 #1 Del Skrevet 6. august 2014 Hva tenker dere vis verden blir snudd opp ned og når du ser opp i himmelen ser du at himmelen egentlig er sædspruten til et esel hva tenker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #2 Del Skrevet 6. august 2014 Hva røyker du, og hvor kan jeg få tak i det? Anonymous poster hash: 13f02...ca1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grinchen Skrevet 6. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2014 Hva røyker du, og hvor kan jeg få tak i det? Anonymous poster hash: 13f02...ca1 jeg røyker kun thc olje for medisinske grunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2014 #4 Del Skrevet 14. august 2014 Hva tenker dere vis verden blir snudd opp ned og når du ser opp i himmelen ser du at himmelen egentlig er sædspruten til et esel hva tenker du da? Før i tiden het esel ass, kan ikke komme sæd fra rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2014 #5 Del Skrevet 14. august 2014 Hva tenker dere vis verden blir snudd opp ned og når du ser opp i himmelen ser du at himmelen egentlig er sædspruten til et esel hva tenker du da? At jeg trenger et skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 19. august 2014 #6 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg tenker at jeg har flydd for siste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Del Skrevet 19. august 2014 At endelig kan griser fly. Anonymous poster hash: b0405...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Del Skrevet 19. august 2014 jeg røyker kun thc olje for medisinske grunner Det synes å påføre deg visse andre medisinske problemer, så sånn sett går vel vinningen opp i spinningen? Anonymous poster hash: cd2f0...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 19. august 2014 #9 Del Skrevet 19. august 2014 Det synes å påføre deg visse andre medisinske problemer, så sånn sett går vel vinningen opp i spinningen? Anonymous poster hash: cd2f0...7ce Så lenge vi får disse fargerike temaene vil jeg kalle det morsomme problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå