2shy Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Er det noen som har erfaring med denne serien for sensitiv hud? Vurderer å prøve denne serien neste gang jeg skal handle ansiktskrem og toner, men vil veldig gjerne høre om noen av dere har erfaring med det?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg har det! Har fått problemer med eksem og problemhud hele livet. Har noen pevoniaprodukter, og er kjempefornøyd! Reactive skin cream bruker jeg som en slags serum når huden er på det verste. Eller er sensitive skin cream god å ha. Men synes produktene er dyre og vanskelige å få tak i (nesten alt koster over 200kr, da handler jeg ikke fra nett). Derfor har jeg prøvd mange andre merker; diverse fra iherb og nå senest Ole Henriksen. Men ingen er i nærheten like god som pevonia! Har derfor bestemt meg å investere i det. Hvilken butikk kjøper du fra?Anonymous poster hash: 8f905...2fc
2shy Skrevet 8. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg har det! Har fått problemer med eksem og problemhud hele livet. Har noen pevoniaprodukter, og er kjempefornøyd! Reactive skin cream bruker jeg som en slags serum når huden er på det verste. Eller er sensitive skin cream god å ha. Men synes produktene er dyre og vanskelige å få tak i (nesten alt koster over 200kr, da handler jeg ikke fra nett). Derfor har jeg prøvd mange andre merker; diverse fra iherb og nå senest Ole Henriksen. Men ingen er i nærheten like god som pevonia! Har derfor bestemt meg å investere i det. Hvilken butikk kjøper du fra?Anonymous poster hash: 8f905...2fc Har aldri prøvd Pevonia, så jeg har ikke kjøpt noen av produktene. Kommer til å kjøpe av hudpleier. Prøvde RS2 kremen og den for tørr hud (fikk testere), men det var helt feil for min hud. Ender alltid opp med å kjøpe kremer for sensitiv hud fra andre merker, så jeg vil tro at den for sensitiv hud fra Pevonia vil være bra. Likte Matis veldig godt, men den har såpass mye parabener i seg at jeg heller vil prøve Pevonia. Bruker REN nå, men det er mer "helt greit" enn fantastisk. Pevonia er dyrt ja, men skikkelig hudpleie er det eneste jeg er villig til å bruke litt penger på
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Det er såpass dyrt at du kanskje kan få en prøve på det? Jeg kjøpte forresten på skinstore.com en gang jeg var i utlandet. Minuset med Pevonia er at kremen ikke har solfaktor, og at de kommer i krukker og ikke tuber.Anonymous poster hash: 8f905...2fc
2shy Skrevet 8. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2014 Det er såpass dyrt at du kanskje kan få en prøve på det? Jeg kjøpte forresten på skinstore.com en gang jeg var i utlandet. Minuset med Pevonia er at kremen ikke har solfaktor, og at de kommer i krukker og ikke tuber.Anonymous poster hash: 8f905...2fc Bruker foundation med spf, så det går fint Enig i at de burde kommet med pumpeflaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå