Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Hvorfor?? Siden det gjelder er www.marysbridal.com Jeg kommer inn fra maskinen min hjemme, men nå når jeg er på jobb kommer jeg ikke inn der. Noen som kan forklare meg det? Skal se på noen kjoler der så det betyr litt at jeg kommer meg inn der også...
Gjest GreenSky Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Sikkert fordi du har begrenset tilgang til internett på jobb. Du kan jo høre med IT på jobben din. Er de snille, vil du få tilgang, men det kan også godt være at du ikke vil få det, hvis det ikke er noe som du har bruk for i jobbsammenheng.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 sikkert ikke det jeg skrev alikevel tror jeg Noe restriksjoner er det ihvertfall som er satt på jobben .
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Neinei, det er jeg som bestemmer tilgang på jobben fordi det er bare meg der :-) Har helt vanlig "hjemmeinternett" ADSL på jobben bare at det er på jobben liksom.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Har du brannmur som stopper det? Tvilsomt, i.o.m. at du styrer det og ikke vet noe om hvorfor siden blir stoppet Jeg tror kanskje det kan være nettleseren som stopper cookies. Se på innstillingene der. Du kan jo også prøve en annen nettleser(hvis du bruker Explorer), sånn bare for å sjekke om det er innstillinger i nettleseren eller brannmuren som gjør at du ikke får se den siden.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Hvordan endrer jeg innstillingene for cookies da? Det er en brannmur her som ble satt opp ifbm trådløst nettverk, men "hvor" er den da?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Du går inn på tools - internet options (verktøy - alternativer for internett). Rot litt der, har ikke Explorer på maskina mi akkurat nå. Jeg har mine tvil om det er cookies, hvis det er brannmuren din blir det litt vanskelig å vite for meg hvordan dere har konfigurert den. "Kontakt systemansvarlig", som Microsoft sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå