AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hei! Jeg har begynt å miste følelsene for dama, da hun forandret seg en periode. Hun ble klar over dette selv og angrer veldig. Jeg vil fortsatt være sammen med henne, men da må jeg få følelsene tilbake for henne. Noen som vet hvordan det gjøres best mulig? Hva bør vi gjøre og hva må vi gjøre hver for oss? Anonymous poster hash: ffb2c...562
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Har du sagt til henne at du vil være sammen med henne da? Anonymous poster hash: 11ee7...690
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Hva angrer hun på?Anonymous poster hash: 198e3...9a7
Aurora_Versailles Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Lurer på alt det de over har spurt om. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Hva er det som er forandret da? Hun forandres seg bare for en periode, nå er hun den samme som jeg ble sammen med. Hva angrer hun på?Anonymous poster hash: 198e3...9a7 Hun angrer på at hun forandret seg og ikke var mer selvkritisk. Gikk inn i sin egen "boble". Anonymous poster hash: ffb2c...562
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Hei! Jeg har begynt å miste følelsene for dama, da hun forandret seg en periode. Hun ble klar over dette selv og angrer veldig. Jeg vil fortsatt være sammen med henne, men da må jeg få følelsene tilbake for henne. Noen som vet hvordan det gjøres best mulig? Hva bør vi gjøre og hva må vi gjøre hver for oss? Anonymous poster hash: ffb2c...562 Tenk tilbake: Hva var det som gjorde at du fant henne tiltrekkende i første omgang? Tenk på hvordan dere hadde det da dere var lykkelige sammen, og forsøk å forestille deg at det samme skjer nå. Anonymous poster hash: a1b8c...06a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Tenk tilbake: Hva var det som gjorde at du fant henne tiltrekkende i første omgang? Tenk på hvordan dere hadde det da dere var lykkelige sammen, og forsøk å forestille deg at det samme skjer nå. Anonymous poster hash: a1b8c...06a TS her. Det var gode tips. Takk! Anonymous poster hash: ffb2c...562
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå