AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Jeg er 25 år og har mista helt troen på alle forhold. Jeg har sett alt for mye utroskap. Jeg har vært singel i 1,5 år nå, og stresser på ingen måte med å få meg kjæreste. Jeg trives godt alene,med ett barn, men jeg vil så klart ikke være alene for alltid. Jeg vil ha stor familie, eie eget hus og ha ett godt og stabilt liv jeg også. Men når jeg ser hva som foregår rundt meg, i mine venners forhold, mister jeg bare alt håp.. Jeg pleier vel å råde venninnene mine til å være single så lenge de kan, fordi "ingen forhold varer evig" uansett. Og de som ikke har hørt på meg så langt, har også fått kjenne på akkurat det. Jeg vet om så mange, som både har barn og hus sammen, hvor mannen har vært utro på ett tidspunkt. Noen finner ut av det, "ordner opp" og fortsetter som før. Til det èn dag smeller, så klart. For ingen forhold varer evig etter utroskap.. Noen er utro, og halve bygda vet om det, men ikke dama hans. Ett annet par, hvor de har vært så heldig å ikke få barn sammen enda, men har gode utdannelser og hus sammen, lever også på en løgn. Dama tror sikkert hun har skutt gullfuglen, men han har jo vært utro. Tre ganger på èn kveld. Også er det liksom bare "forgive & forget".. Jeg har selv vært i tre forhold, og i de to første ble jeg bedratt. Det verste er jeg nå sitter å "tar på meg skylda", fordi vi var unge og det var mye alkohol inne i bildet, da er det ikke annet å forvente. Men jeg har tatt lærdom av det, og ville aldri nå funnet meg en type som flyr mye på byen eller har ett usunt forhold til alkohol. Men igjen, det finnes jo motsatte typer og, med gode jobber og kustus på livet sitt, som likevel finner unnskyldninger for å være utro. Man kan være verdens beste kjæreste, husmor,mor, sexgudinne osv. i ett forhold, men det er aldri noen garanti for at det er nok. Hvordan skal jeg få tilbake troen? Anonymous poster hash: e608f...144 4
Samson66 Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Vært gift en gang,kjerringa var utro. Hatt to forhold etter jeg ble skilt og begge var også utro så det er ikke bare menn som er utro eller spørs hvordan man ser det,var jo menn inne i bilde her. Jeg går alltid 100 % inn i ett forhold og er alltid ærlig. De to siste hadde også barn og de blir man jo glad i og behandler de som dine egne. Har felt mye tårer over at jeg ikke ser de barna mere. Alltid barna det går utover desverre. 2
Gjest brutal_mann Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Si det TS, si det. Selv har jeg blitt bedratt over en lav sko. Opplevd å bli sakt opp som partner for å oppleve at damene har angret seg. Har ikke alle år hatt latterlig bra draget på damer i forhold og forsynt meg av noen av dem. Så å få illusjonen knust kan jeg alt om. Legg så til at jeg kan fungere som konsulent for dem som ønsker å være utro uten å bli avslørt så er bildet komplett! (Følg mine råd slavisk og du vil aldri bli fersket i utroskap). Da har en lite og ingenting å gå på i forhold til å tro på det ærlige og oppriktige mennesket. Men, så er det bare det at jeg vet hjem jeg er. Jeg vet jeg er lojal, jeg vet jeg er prinsippfast, jeg vet at jeg kan elske dypt og inderlig uten å være tidenes tøffelhelt. Er virkelig jeg den eneste solide mannen i hele vide verden? Det nekter både jeg og alle andre å tro! Betyr ikke det at det må være mulig å leve et langt liv sammen? Et samliv tuftet på gjensidig respekt og kjærlighet? Tenk logisk TS og håpet kommer snikende tilbake. Enten du vil eller ei! 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Ser hva du skriver TS, og jeg skjønner deg. Men jeg skal snu den på hodet. Jeg har vært utro i alle mine forhold. Jeg klarer ikke det der, med bare en partner, så jeg holder meg singel jeg. Og trives med det. Og tenk om alle kunne ha tenkt som meg..... Anonymous poster hash: 46516...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Neida, damer er også utro. Men rundt meg, er flertallet menn. Men joda, jeg vet om noen jenter som har holdt på sånn også. Men de er i utgangspunktet ikke de mest seriøse fra før og lever i ganske ansvarsløse forhold, hvor det er mye fyll ol. Ellers har jeg sett det meste av gutter/menn her være utro. Det er liksom alle typer. Og mange av de er utro på en sånn måte at du skulle tro de ønsket å bli oppdaget. Det gikk vel virkelig opp for meg da jeg ble offer for ett par av disse selv. Han ene ble nødt til å fortelle dama si om det. Mens han andre kunne vært en drømmemann for mange. Han var så jordnær og ålreit. Ga bort tlf.nr sitt og fortalte masse om seg selv. Han glemte imidlertid å fortelle at han hadde vært i ett forhold i over to år.. Og han visste veldig godt at jeg kom til å finne ut av det dagen etterpå. Sånne menn gjør at jeg mister alt håp! De er utro, men samtidig så gir de egentlig faen i om de blir sladra på også.. Da tenker jeg; hva er vitsen med å forhold og å stifte familier i så ung alder da? Man ender jo opp alene likevel.. - TS Anonymous poster hash: e608f...144 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Ikke for å drepe noens illusjoner men vet om 60-åringer (yes, veltrente og sporty) som er like utro som 40-åringer. Kanskje du skal strekke grensen din til 70-åringer og si at man bør vente til da?Anonymous poster hash: f5f1a...a27 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Alle menn er ikke utro. Du faller for de som er det. Anonymous poster hash: 04d51...4ff 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Alle menn er ikke utro. Du faller for de som er det. Anonymous poster hash: 04d51...4ff Yes, endelig var det ei som så det. Alle menn er ikke utro, det er gjerne menn som har mye å velge mellom og blir litt kyniske i lengden pga det, siden partnerne er lett utskiftbare. En må bare prøve å se hvordan mannen er. KøAnonymous poster hash: 4cca0...89d
Marie90 Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Nå er det jo gjerne slik at det er de samme mennene som er utro og drar damer i fleng. Dersom man vil unngå utroskap, er det faktisk ikke så komplisert som man vil ha det til. Selvsagt finnes det ingen garantier, men mennene (og kvinnene) som er utro har som regel en rekke fellesnevnere. Dersom man filterer ut mennesker med disse trekkene, blir ting lettere. I tillegg skal man jo ta vare på forholdet når man har det - ha jevnlig sex, god kommunikasjon, tilbringe tid sammen men gi hverandre rom osv. 2
MS.MR Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Jeg er 25 år og har mista helt troen på alle forhold. Jeg har sett alt for mye utroskap. Jeg har vært singel i 1,5 år nå, og stresser på ingen måte med å få meg kjæreste. Jeg trives godt alene,med ett barn, men jeg vil så klart ikke være alene for alltid. Jeg vil ha stor familie, eie eget hus og ha ett godt og stabilt liv jeg også. Men når jeg ser hva som foregår rundt meg, i mine venners forhold, mister jeg bare alt håp.. Jeg pleier vel å råde venninnene mine til å være single så lenge de kan, fordi "ingen forhold varer evig" uansett. Og de som ikke har hørt på meg så langt, har også fått kjenne på akkurat det. Jeg vet om så mange, som både har barn og hus sammen, hvor mannen har vært utro på ett tidspunkt. Noen finner ut av det, "ordner opp" og fortsetter som før. Til det èn dag smeller, så klart. For ingen forhold varer evig etter utroskap.. Noen er utro, og halve bygda vet om det, men ikke dama hans. Ett annet par, hvor de har vært så heldig å ikke få barn sammen enda, men har gode utdannelser og hus sammen, lever også på en løgn. Dama tror sikkert hun har skutt gullfuglen, men han har jo vært utro. Tre ganger på èn kveld. Også er det liksom bare "forgive & forget".. Jeg har selv vært i tre forhold, og i de to første ble jeg bedratt. Det verste er jeg nå sitter å "tar på meg skylda", fordi vi var unge og det var mye alkohol inne i bildet, da er det ikke annet å forvente. Men jeg har tatt lærdom av det, og ville aldri nå funnet meg en type som flyr mye på byen eller har ett usunt forhold til alkohol. Men igjen, det finnes jo motsatte typer og, med gode jobber og kustus på livet sitt, som likevel finner unnskyldninger for å være utro. Man kan være verdens beste kjæreste, husmor,mor, sexgudinne osv. i ett forhold, men det er aldri noen garanti for at det er nok. Hvordan skal jeg få tilbake troen? Anonymous poster hash: e608f...144 Jeg er mann, og jeg er ikke utro :-) 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Min mann fikk troa på meg Han har blitt bedratt 4 forhold på rad... Så det er ikke bare menn som er utro. Og vi har vært sammen i noe år og valgte å gifte oss. .. Og jeg har aldri vært utro og kommer ikke til å være det heller. Og han stoler helt og fult på meg og jeg stoler på han. Veldig glad han stoler på meg, men jeg greier ikke skjønne en som har blitt beratt så mange ganger greier å stole på noen igjenn. Men han gjør Så ikke slå alle under en kam Damer kan være like ille som mannfolka.. Anonymous poster hash: 237e0...410
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Yes, endelig var det ei som så det. Alle menn er ikke utro, det er gjerne menn som har mye å velge mellom og blir litt kyniske i lengden pga det, siden partnerne er lett utskiftbare. En må bare prøve å se hvordan mannen er. KøAnonymous poster hash: 4cca0...89d Burde man gå etter en mann som er stygg og dårlig med mennesker da heller? Sånn at han ikke har så mye å velge mellom?Anonymous poster hash: 11add...265
Gjest Iben Skrevet 6. august 2014 #13 Skrevet 6. august 2014 (endret) Burde man gå etter en mann som er stygg og dårlig med mennesker da heller? Sånn at han ikke har så mye å velge mellom?Anonymous poster hash: 11add...265 Bingo! Leste forresten i Dagbladet i dag at Morgan og Ola-Conny får en del kjærlighetsbrev fra norske kvinner, men jeg mistenker at det bare gjelder Ola-Conny. Så legg inn noen aksjer hos Morgan, du. Kommer garrantert aldri til å være utro, og er snill og god som dagen er lang: http://youtu.be/AksAa-K_RXU Han er også millionær, bare så du vet det. Topp fyr. Kanskje noen her kan sette deg i kontakt med ham. "Vi som tycker Ullared-Morgan förgyller vår tv-vardag (och även hoppas att han snart hittar sig en tjej). Denna sida drivs inte av Morgan." Endret 6. august 2014 av evnukken 1
notebook Skrevet 6. august 2014 #14 Skrevet 6. august 2014 Så mye utroskap er det da ikke! Aldri vært utro og ikke tenkt og være det:) Finnes det offisiell statistikk på området? Hvor mange er egentlig utro. Jeg har inntrykk av at det utroskap er hausa opp og at det i praksis ikke er så vanlig som mange skall ha det til. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #15 Skrevet 6. august 2014 Bingo! Leste forresten i Dagbladet i dag at Morgan og Ola-Conny får en del kjærlighetsbrev fra norske kvinner, men jeg mistenker at det bare gjelder Ola-Conny. Så legg inn noen aksjer hos Morgan, du. Kommer garrantert aldri til å være utro, og er snill og god som dagen er lang: http://youtu.be/AksAa-K_RXU Han er også millionær, bare så du vet det. Topp fyr. Haha! Han er søt da ;P kanskje jeg skal sende frierbrev til han ;P Anonymous poster hash: 11add...265
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #16 Skrevet 6. august 2014 Så mye utroskap er det da ikke! Aldri vært utro og ikke tenkt og være det:) Finnes det offisiell statistikk på området? Hvor mange er egentlig utro. Jeg har inntrykk av at det utroskap er hausa opp og at det i praksis ikke er så vanlig som mange skall ha det til. Tipper ganske mange lyver om det også. Så statistikker kan gå feil andre veien også. Jeg hadde vært flau over det om jeg hadde vært utro, da det i mitt hode bare er helt feil!Anonymous poster hash: 11add...265
Gjest Iben Skrevet 6. august 2014 #17 Skrevet 6. august 2014 (endret) Haha! Han er søt da ;P kanskje jeg skal sende frierbrev til han ;PAnonymous poster hash: 11add...265 Ja, gjør det! Det ville vært en skikkelig glad-historie. Kan ikke komme på noen som fortjener å finne noen mer enn hva han gjør. Men du er også snill og god, ikke sant? Vil ikke ha noen ondskapsfulle bitches til å forpurre mitt personlige "Kirsten Giftekniv" - prosjekt her på KG, for det ville vært veldig synd. Edit: Ser ut til at prosjektet må avlyses allikevel. "Han låter sig gärna bjudas upp, men har tackat nej till att medverka i TV4:s Let’s Dance. – Jag vill smälta allt långsamt. Annars får hjärnan för mycket. Ett par tre gånger i veckan får Morgan kärleksbrev från trånande tittare. De flesta blir dock obesvarade. – Kvällstidningarna älskar att skriva att jag är ensam. Men jag vill inte ha ett förhållande på avstånd med någon som sett mig på tv. Om jag träffar en tjej ska det vara någon från trakten." Kjernekar, som sagt... Endret 6. august 2014 av evnukken
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #18 Skrevet 6. august 2014 Burde man gå etter en mann som er stygg og dårlig med mennesker da heller? Sånn at han ikke har så mye å velge mellom?Anonymous poster hash: 11add...265 Nei, en kan være veldig kjekk og likevel monogam. Det jeg mente var å prøve å se skikkelig på personen, om han er en som kan være utro. Anonymous poster hash: 4cca0...89d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #19 Skrevet 6. august 2014 Si det TS, si det. Selv har jeg blitt bedratt over en lav sko. Opplevd å bli sakt opp som partner for å oppleve at damene har angret seg. Har ikke alle år hatt latterlig bra draget på damer i forhold og forsynt meg av noen av dem. Så å få illusjonen knust kan jeg alt om. Legg så til at jeg kan fungere som konsulent for dem som ønsker å være utro uten å bli avslørt så er bildet komplett! (Følg mine råd slavisk og du vil aldri bli fersket i utroskap). Da har en lite og ingenting å gå på i forhold til å tro på det ærlige og oppriktige mennesket. Men, så er det bare det at jeg vet hjem jeg er. Jeg vet jeg er lojal, jeg vet jeg er prinsippfast, jeg vet at jeg kan elske dypt og inderlig uten å være tidenes tøffelhelt. Er virkelig jeg den eneste solide mannen i hele vide verden? Det nekter både jeg og alle andre å tro! Betyr ikke det at det må være mulig å leve et langt liv sammen? Et samliv tuftet på gjensidig respekt og kjærlighet? Tenk logisk TS og håpet kommer snikende tilbake. Enten du vil eller ei! Jeg skjønte ikke helt innlegget ditt. Sier du at du kan leve et godt liv sammen med ei dame fordi du vet hvordan du skal være utro uten at det blir oppdaget ?Anonymous poster hash: 17ac7...869 1
Gjest Hummels Skrevet 6. august 2014 #20 Skrevet 6. august 2014 (endret) Flere og flere kvinnfolk er utro også skal jeg si deg. Så de er noen kåtinger kvinnfolk også! Endret 6. august 2014 av Baby_Blue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå