AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hei, jeg er ikke vant til det å flørte så trenger hjelp til å tolke en episode. Må sies at jeg har vært i langvarige forhold tidligere og har egentlig ikke datet så mye. Kort sagt så har jeg en sommerjobb og her om dagen jobbet jeg med en ny person på jobben. Jeg vet hvem han er fra tidligere, men kjenner ham ikke. Det som jeg stusset over var at han dro ikke hjem da det var så stille på jobb, det pleier de andre å gjøre. Han ble heller lengre på jobb, småpratet og kokte kaffe. Han plukket også ut en kulepenn jeg hadde i brystlommen. Det syns jeg var veldig merkelig i ettertid, eller er dette helt normalt? Man pleier vel å spørre om å låne kulepenn enn å bare "ta seg fritt frem"? Han kom også tidligere på jobb dagen etter, lenge før hans vanlige arbeidstid selv om det var veldig stille på jobb. Han fortalte også at han er singel, helt ut av det blå. Pleier gutter å gjøre det uten at det betyr noe? Som sagt så er jeg helt blank når det gjelder flørting, kanskje han bare var hyggelig. Ikke vet jeg.. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 12141...5ce Anonymous poster hash: 12141...5ce
94happy Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Flørting! prøv deg frem og ikke vær for usikker på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå