Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det nokon som har strikke-oppskrifter på russegenser, eventuelt bilder som kan brukast til inspirasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Ingen? Ikkje nokon som har idear til kva ein kan ha på ein slik genser heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anaïs* Skrevet 1. juli 2004 #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Har aldri strikket russegenser, så det er ikke rare tipsene jeg kommer med! Hvis det er rødruss du skal strikke til ville jeg ha valgt rødt eller blått (hvitt går jo,men blir sikkert veldig fort skitten!!) Strikk den litt løs og god, ikke for tettsittende (greit å kunne ha mye klær under) Feks. "Russ 2005" eller bare "Russ" kan stå på brystet evt ett norsk flagg? Går jo ann å lage hette hvis du vil, husker den var god å ha iblant Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #4 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg strikka en helrød genser og broderte på (med v-sting, så det så strikket ut) "Russ 1995". Veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå