Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er flaut og skremmende at folk blir så avhengige av botox at de ikke ser at utseendet faktisk blir ødelagt! Jeg trodde begge damene var i slutten av førtiårene.

http://mobil.rb.no/lorenskog/article7441406.ece

Anonymous poster hash: eae17...e58

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

Jeg synes ikke de så eldre ut enn de var. Men de hadde sikkert vært mye finere naturlig

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser en dame som har tatt botox og restylan (ikke vanskelig å se), tenker jeg aldri "WOW!!!! For en lekker og fyldig munn! Og hvilken babyhud, da!". Nei. Jeg tenker "Hei du som har fikset på ansiktet ditt og ser unaturlig ut.".

Dette gjelder i 99 % av tilfellene.

Norske jenter har ikke store lepper i utgangspunktet. Og restylan gir deg dessverre ikke munnen til Angelina Jolie. Det gir deg et nebb!

Anonymous poster hash: d21ac...722
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Idealet for selfie generasjonen..

Anonymous poster hash: eae17...e58

AnonymBruker
Skrevet

Botox er en av verdens giftigste nervegifter. Jeg skjønner ikke at noen vil sprøyte det inn i kroppen hvis de ikke absolutt må. Dessuten er det stygt med de typiske oppblåste puteaktige botox-ansiktene. Noen er direkte sykelig besatt av sitt eget utseende, ser stadig innbilte feil med seg selv, og klarer ikke å la være å fikse på ting selv om de ser helt normale ut. De har en lidelse som heter Dysmorfofobi. De trenger ikke botox eller plastisk kirurgi, de trenger terapi.

Anonymous poster hash: e1852...534
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De var villige til å gjøre alt for skjønnheten, men hun ene inkluderte åpenbart ikke tennene i det utsagnet ;-)

Anonymous poster hash: ef9a7...a83
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg, ut i fra denne videosnutten hadde tippet begge 10 år eldre enn de faktisk er. Jeg vet ikke om det skyldes bruken av botox. Strenge/strekete øyebryn synes jeg ofteplusser på år. Kanskje det er det som gjør at de ser eldre ut for meg enn oppgitt alder. Jeg forstår virkelig ikke bruk av botox ned i 20-års alder. Jeg forstår det brukt i godt voksen alder for å pynte litt på om man ønsker det :)

Anonymous poster hash: 5cdbd...f8b
  • Liker 2
Skrevet

Ut i fra stemmen på hun ene vil jeg gjette at hun røyker. Hjelper ikke akkurat på å holde huden 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...