AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Bortsett fra matvarer, alkohol og tobakk. Hva annet kjøper dere? Er selv ikke så ofte på handletur i Sverige, trenger derfor tips Anonymous poster hash: 40ec9...aec
Sillicious Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Et brett blå Powerking (energidrikke), et brett cola. Ehm, godteri Bra jeg ikke er så ofte i Sverige!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Ett brett cola, capri-sonne, smågodt. Ellers kjøper jeg godteri jeg liker, ofte godteri vi ikke har hjemme eller som er mye billigere Anonymous poster hash: 41863...2ce
tingeling~ Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Powrr King her og! Den sukkerfrie. Fun light Sprite Zero Pepsi max
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Toalettsaker, vaskemidler og apotekvarer er som regel betydelig billigere enn i Norge. Jeg synes også at mye i sportsbutikkene er billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: 8d56a...cf9
Hecubaa Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Jeg handler aldri mat i Sverige - bare smågodt og brus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå