Bertha Skrevet 22. juni 2002 #2 Skrevet 22. juni 2002 Da deler jeg med glede ut enda en kjempestor bursdagsklem i dag: *kleeeeeem* Grattis med dagen!! :D
ElleVille Skrevet 22. juni 2002 #3 Skrevet 22. juni 2002 Masse gratulerer med dagen snuppa Håper du får en koselig bursdag, hils brodern og den firbente med feilkoblet hode! Klem søs.
*nora* Skrevet 22. juni 2002 #4 Skrevet 22. juni 2002 :D Gratulerer så mye med dagen, håper du har hatt det fint, så langt!! :D
Thea Skrevet 22. juni 2002 #5 Skrevet 22. juni 2002 Duuuuurttuuurruuutuuuuuu Grattis med dagen vennen.Jeg visste det var rundt sankthans da serru så jeg hadde garantert husket det ja :oops: :D Håper du har hatt en fin dag og får en enda flottere kveld :D Kjempe klem fra meg da sjø :D
Gjest Miss Gemini Skrevet 22. juni 2002 #6 Skrevet 22. juni 2002 Gratulerer masse med dagen. Håper du får en kjempefin dag :D Masse klemmer fra meg *Miss Gemini*
Gjest Nathalie Skrevet 22. juni 2002 #7 Skrevet 22. juni 2002 :D Gratulerer masse med dagen!!! :D Håper du har hatt en kjempefin dag! ...men nå er den over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå