AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Herregud, jeg er så leeei!!! Jeg og samboeren min krangler ALLTID. Vi elsker hverandre, men smeller og slår i dørene med hverandre hele tiden. Jeg vet snart ikke lenger hva vi skal gjøre. Vi vil ikke gjøre det slutt men blir nesten nødt for det snart F.eks i dag kom han hjem med diverse nye elektroniske dupeditter. Han trengte hjelp med å koble noe av dette sammen og jeg hjalp han i flere timer med dette. Han visste at jeg måtte bake i kveld, da vi skal ha gjester i morgen så jeg påpekte flere ganger at jeg ikke kan holde på hele kvelden. Omsider ble vi ferdige med det elektroniske, og jeg begynte på bakingen min sent i kveld. Han hjalp meg tilbake med å vispe krem. Han ble lei etter 10 minutt og begynte å mase på meg om at jeg måtte skifte bolle til kremen og diverse. Vi skiftet, og i det jeg helte deigen i den andre bollen som han hadde lagt klar så jeg at bollen var full med vann. Han hadde vasket den, men glemt å tørke den etterpå. Hele deigen ble så ødelagt og det endte mildt sagt med et helvette. Jeg ble forbannet, da alle ingrediensene er brukt opp og det ikke er mulig å lage ny. Jeg kødder ikke når jeg sier at vi omtrent kastet kake og deig etter hverandre i sinne. Han var trøtt, og jeg irritert over at jeg måtte bruke hele min tid i kveld på å hjelpe han, uten å få så mye tilbake. Ja, så nå er desserten ødelagt for i morgen. Forholdet vårt henger i en tynn tråd og vi sover på hvert sitt rom i natt. Dette er bare et eksempel fra i dag. Tenk dere at slik hender flere ganger i uken hos oss. Vi klikker på hverandre lett som bare det. Vi har prøvd flere ganger å holde en god tone, og det holder noen timer men så kommer det en sur mine som ødelegger hele stemningen igjen. ?&=%?$ !!!!!! Anonymous poster hash: be60e...0d9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Parterapi? Han er ikke så god i norsk så det hadde nok blitt litt vanskelig. Anonymous poster hash: be60e...0d9
Gjest Iben Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Problemets opprinnelse ser ut til å være at han trenger din hjelp til å koble sammen elektroniske dupeditter, mens du trenger hans hjelp til å bake. Dere må definere de interne kjønnsrollene i forholdet bedre.
LexSuperior Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Han er ikke så god i norsk så det hadde nok blitt litt vanskelig. Anonymous poster hash: be60e...0d9 Parterapi på engelsk..? Hvordan kommuniserer dere?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Kommunikasjonskurs. Sett grenser og bli enige om hva dere forventer av hverndre. Anonymous poster hash: eaf1b...01b
Aurora_Versailles Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Høres ikke ut som om det hverken var deigen eller de elektriske dubedittene som var hovedgrunnen til konflikten. Høres veldig slitsomt ut. Håper dere finne utav det :S
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Høres ut som han forventer at du skal slippe alle oppgaver og planer du må gjøre for å tilfredstille han - helst på sekundet som med sette sammen den elektronikken. Mens han selv ikke gidder å gjøre en dritt for å hjelpe deg, spesielt når du trenger hjelpen fordi du måtte bruke all tid på å gjøre hans oppgaver. Det kan selvfølgelig være kulturforskjeller inne i bildet også. Avhenging av hvilket land han er fra, er det ikke alle som har respekt for kvinner. Anonymous poster hash: d397a...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå