FILMTITTEL Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hei!! Jeg så en gang litt av en thriller som jeg tror var fransk-tysk, på NRK 3, og jeg er VELDIG keen på å finne ut hva den het. Værsåsnill og les:) Begynnelsen var iallefall sånn at to voksne jenter(en med blond og kjempekort hår og en med mørkt og litt langt/krøllete tror jeg) var på vei til familien til jenta med mørkt hår. Huset er litt i huttiheita med blandt annet kornåkrer rundt(?). Iallefall, midt på natten ringer det på døren og faren i huset somler med å åpne. Jenta med lyst hår har ligget våken og hører det og ser ned mot døren. Der åpner faren og mannen utenfor stikker faren med kniv. I mellomtiden blir den blonde jenta forskrekket og gjør alt hun kan for å gjemme seg. Tilbake til faren, der han kryper blodig opp trappen i håp om å få hjelp, tråkker mannen ned farens hode i trappen. Deretter skyver mannen farens hode gjennom gelenderet på trappen og skyver en kommode slik at hodet faller av og blodet spruter. Mannen går så videre oppover trappen til andre etasje om jeg ikke husker feil, og går rundt for å lete etter de andre. Han kjenner under vasken og kjenner at det er vått, så han skjønner at det er noen som prøver å flykte. Han går inn på den blonde jentas rom og leter men finner henne ikke, fordi hun har nemlig klart å gjemt seg under sengen elns. Han går videre og finner jenta med mørkt hår og måler liksom hvor han skal kutte på halsen hennes, men hun våkner skrekkslagen og han fortsetter. I mens alt dette skjer går moren bort til trappen fordi hun hadde våknet av lydene. Der ser hun mannen hodeløs og går inn på badet for å ta en reality check og selvfølgelig kommer morderen inn. Vi skrudde av da han begynte å skjære strupen hennes. Jeg er utrolig dårlig å forklare men håper noen kjenner til den. Han morderen i filmen er tydeligvis noen slags hodesamler eller noe sånt... Men er det noen som kjenner til den? (Jeg er usikker på rekkefølgen på alt som skjer og sånt og det kan hende jeg husker litt feil)
Gjest PTR Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Google sier at det er den filmen her: http://www.imdb.com/title/tt0338095 Den ser rimelig grusom ut egentlig. Hvorfor vil du se den?
FILMTITTEL Skrevet 5. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2014 Google sier at det er den filmen her: http://www.imdb.com/title/tt0338095 Den ser rimelig grusom ut egentlig. Hvorfor vil du se den? Fy søren, takk! Jeg har ikke tenkt å se den nei, men har et fææælt barndomsminne fra den og må på en måte sette et ansikt på den! Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå