AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #21 Del Skrevet 6. august 2014 Fra 11-30. Men nå har jeg veldig lite venner på fb også. Orker ikke ha en haug med folk jeg aldri snakker med uansett, eller ikke har sett siden barneskolen -og da ville de ikke snakke med meg. Anonymous poster hash: 95822...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 6. august 2014 #22 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har et par venner der som veksler mellom profilbildene sine hver dag. Hanker jo inn et par-tre nye likes om dagen av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 6. august 2014 #23 Del Skrevet 6. august 2014 Hat 65 likes på det forrige profilbildet, noe som er det meste jeg har fått. Dress, slips og en styla hårsveis er visst det som tiltrekker likes. Bildet ble tatt den 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. august 2014 #24 Del Skrevet 6. august 2014 Er høyt antall likes betyr strengt talt ingenting, men om det er populærfaktor eller hvor godt man er "likt", så må man jo se på antall venner og likes, ikke bare likes. Har du 100 venner og får 50 likes på et bilde, er det jo halvparten av de du har på facebook som av ulike grunner klikker liker på bildet ditt. Har du 1000 venner, og får 50 likes, så er du jo mye mindre likt enn blant alle vennene på facebook enn den første som har 100 venner. Den som har 1000 "venner" kan jo i realiteten ha like mange nære venner som den som har 100, hvor alle hans venner er mer nære venner, så stiller de likt allikevel. Men detta er så merkelig opplegg at jeg har lyst til å skrive hermetegn på annet hvert ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtpai Skrevet 6. august 2014 #25 Del Skrevet 6. august 2014 Yngre barn som har et drøss av facebook "venner" spør gjerne etter likes, sikkert derfor mange av de har 200 +++ likes. Jeg har selv 11 likes på mitt fb bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 6. august 2014 #26 Del Skrevet 6. august 2014 Det siste har eg 537 likes. Haha, måtte inn å skjekke, bruker nesten aldri facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #27 Del Skrevet 6. august 2014 Mellom 20 og 30 likes. Er 22 år og har 286 venner på FB etter litt "opprydding". Anonymous poster hash: 2cca7...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #28 Del Skrevet 6. august 2014 Det morsomme her er at det er dere som har mange likes som "ikke bryr dere!" Særlig! Anonymous poster hash: a2618...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 6. august 2014 #29 Del Skrevet 6. august 2014 7, men har bare 11 venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. august 2014 #30 Del Skrevet 6. august 2014 En million. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k192 Skrevet 6. august 2014 #31 Del Skrevet 6. august 2014 vanligvis rundt 20. untatt på det siste bildet var det visst over 60. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #32 Del Skrevet 6. august 2014 Det siste har eg 537 likes. Haha, måtte inn å skjekke, bruker nesten aldri facebook. Hvor mange venner har du da? Jeg har ikke en gang halvparten så mange venner som du har likes på ditt profilbilde Anonymous poster hash: b911e...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. august 2014 #33 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg er kommet opp i 21. Jeg er dødspoppis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 6. august 2014 #34 Del Skrevet 6. august 2014 Mellom 10 og 20, med unntak av ett bilde på rundt 30. Jeg har 80 venner, og 90% av de trykker omtrent ukritisk ''like'' på alle bilder som inneholder dyr da, med bilder av bare meg blir det plutselig langt færre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby_Tuesday Skrevet 6. august 2014 #35 Del Skrevet 6. august 2014 Skjønner ikke hvordan folk kan få 200 likes osv. Har ikke så mange venner på facebook. Har gått igjennom listen min sporadisk og slettet folk jeg ikke har så mye med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #36 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg får vanligvis mellom 20 og 30 likes. På det jeg har nå har jeg fått ca 50. Men det er et litt anderledes og kult bilde da.. om jeg får si det selv Har rundt 200 venner, så teorien under stemmer for meg.. virker ofte som at antall likes utgjør ca 10% av antall venner de har på facebook. virker ganske standard. Anonymous poster hash: 9b831...afa Ble litt nysgjerrig så jeg sjekket på noen av de siste vennene som har havnet å newsfeeden min: 1. 60 likes, 450 venner 2. 40 likes, 430 venner 3. 45 likes 620 venner 4. 30 likes 450 venner 5. 15 likes 270 venner 6. 80 likes 700 venner Så det virker som det er noe sånn 10-15% av vennemassen som liker profilbilde. Men herregud så mange venner vennene mine har.. Hvem er alle disse menneskene Anonymous poster hash: cbcbb...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 6. august 2014 #37 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Rundt 40. Må ærlig si jeg faktisk bryr meg, fordi jeg synes selv profilbildene mine blir lagt omtanke i. Aldri duckface, aldri selfies, men bilder som sier noe om meg som person (synes jeg selv da ). Bytter ikke veldig ofte, har rundt 300 venner på face. Ser mange som får godt over 100 likes, og jeg har vært nær selv på ett veldig stilig bilde hvor det var 3 venninner og jeg som poserte meget lite lekkert Men de som får minst likes er de som bytter annenhver dag...og gjerne samme type bilde hver dag (selfie). Ser dog ofte at det er mange som tagger 30+ venner i sitt eget profilbilde (kun av seg selv). Hva er greia? Får man flere likes på den måten? (Edit: Gråtesmileyen var sarkastisk ) Endret 6. august 2014 av Poppie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 6. august 2014 #38 Del Skrevet 6. august 2014 Hvor mange venner har du da? Jeg har ikke en gang halvparten så mange venner som du har likes på ditt profilbilde Anonymous poster hash: b911e...f6b Vil ikkje sei heilt eksakt, men rundt 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #39 Del Skrevet 6. august 2014 Er hva de unge er opptatt av i dag. Dette kan ikke gå bra. Så dårlig selvbilde vil føre til en eksplosjon av psykisk syke! Anonymous poster hash: 80063...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. august 2014 #40 Del Skrevet 6. august 2014 Men herregud så mange venner vennene mine har.. Hvem er alle disse menneskene Anonymous poster hash: cbcbb...111 Jeg bruker FB stort sett til spill, så de aller fleste jeg har er spillfolk. Så er det et fåtall som er venner og bekjente og en del som er med grunnet felles interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå