Gå til innhold

Hvor mange "likes" på profilbilde på Facebook får du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at "ungdommen" får så mange "likes" på profilbildene deres, enkelte av tantebarna mine får opp til 200-300. Hvor mange pleier dere få?

Anonymous poster hash: ae488...568
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

10..

Anonymous poster hash: a6da2...ca1
  • Liker 2
Skrevet

100, hvis jeg er heldig...

Skrevet

Aldri tenkt over. Er ikke på face for å få likes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

70

Anonymous poster hash: 13bca...0ba
AnonymBruker
Skrevet

Måttte faktisk gå inn å se.. tilbake i tid fikk jeg 3-4 likes, de siste profilbildene har vært fra 17-35 likes.

Så likes har økt med årene ser jeg :P

Anonymous poster hash: 4d618...f5d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

967

Anonymous poster hash: b4729...d86
Skrevet (endret)

30-40. Har venninner som får flere hundre likes, men de har også ti ganger så mange "venner" som meg på Facebook.

Endret av Apocalypse
Skrevet

Jeg har også sett at de yngste blant vennene mine får en god del likes på bildene sine! Det tror jeg kan være fordi yngre mennesker bruker sosiale medier mer aktivt enn andre aldersgrupper, slik at de har mange aktive venner, og kanskje også på en annen måte.

Og selv om jeg er enig i at man ikke bør henge seg opp i likes på Facebook, så ser jeg ikke helt hvordan TS gir uttrykk for å være på Face for å få likes. Man kan jo ha nok interesse for noe til å starte en tråd, uten at det er sykelig. Man kan jo dessuten sjekke før man svarer om man ikke vet, eller unngå å svare om det er uinteressant, istedenfor å gjøre et nummer ut av hvor lite man bryr seg om likes, spesielt når det ikke er det som er temaet. Helt greit å drite i det, men skjønner ikke helt den utbredte greia med å skulle være så utrolig likegyldig til og hevet over alt som foregår på Facebook, som om det ikke er virkelig eller noe sånt.

Jeg fikk ca. 40 sist.

• Liker 4
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

..

Endret av Awzm me
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

virker ofte som at antall likes utgjør ca 10% av antall venner de har på facebook.

virker ganske standard.

Anonymous poster hash: 9b831...afa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mellom 40-80 som regel.

Anonymous poster hash: 2a824...ebc

AnonymBruker
Skrevet

Det meste jeg har fått er nærmere 30.

Har bare 90 venner så jeg får vel si meg "fornøyd" med det. Man må jo se antall likes i forhold til hvor mange "venner" man har på listen.

Anonymous poster hash: 482f4...ff8
Gjest earthquake
Skrevet

En plass mellom 50 og 100 kanskje...

Merker at veldig mange av venninnene mine har 59049349458580 venner på facebook, og det er gjerne de som har 300+ likes.

Kjenner til og med ei som la til masse folk bare for å få likes :P

Skrevet

Jeg har 2. :nigo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har tolv likes, men til gjengjeld rundt 50 kommentarer, de er definitivt langt mer underholdende enn x antall likes. Profilbildet mitt er fire år gammelt, snart, jeg tror ikke likes var så viktig i "gamle dager" :fnise: Og så har jeg ca 100 venner, så prosentmessig er det vel ganske gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: cde05...354
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På det jeg har nå, har jeg 76 likes. Måtte inn og sjekke, for dette er noe jeg aldri tenker over. Eller, jeg tenker over det hvis jeg får uforholdsmessig mange likes på noe, enten det er profilbilde eller status. Veldig mange trykker "like" enten for å være høflig eller for å gjengjelde likes de selv har fått, tror ikke det stikker noe dypere enn det.

Misunnelsen kommer derimot fram hvis man legger ut noe man er stolt av. Et eksempel: Jeg poster en status om noe svada, og får 80 likes! Så poster jeg en status med bilde om sønnen min som spiller konsert, og får 12 likes. Rett og slett påfallende.

Anonymous poster hash: ec4b7...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...