Gjest Citronella Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hei! Jeg er ikke så veldig opptatt av spill, men har lyst til å prøve Sims. Må jeg starte med første greiene, eller kan jeg gå rett på The Sims 4? Og helt til slutt: Er det gøy?
dillyduzit Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Jeg kommer aldri til å skaffe meg 4. Jeg er glad i 3 men jeg spiller ikke. Jeg lager kun hus.
Fiolinisten Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Det er ingen sammenheng mellom spillene, så du kan begynne rett på 4ern om du vil. Jeg syns det er gøy i hvert fall. Morsomt å kunne styre folka som en vil og lage mange fine hus og fellestomter. 1
Gjest Gaea Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg synes det er gøy i sånn ca. to dager før det plutselig blir innmari kjedelig og repetitivt. Det er vel egentlig å bygge hus som er litt gøy... Om man har mye penger.
Pysa Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Goggle sims cheats, så du kan jukse. Mye morsommere når bankkontoen aldri blir tom! :-)
Gjest sucette Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Har vært trofast mot sims helt fra 1eneren, men har ikke 4 (personlig, så vet jeg ikke om den er ute engang ) Så jeg spiller kun 3eren og må si at jeg har ''the time of mye life''. Nå er jeg en skikkelig simsnerd, som laster ned ting fra nett, bruker cheats og hele pakken, men fysøren jeg elsker det. Kan virkelig anbefale deg spillet, men må advare om at det er ekstremt avhengighetsskapende. Kan spille i 7-8 timer uten å merke det engang, DET er litt skummelt.
Gjest Sabrina Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Sims spillene blir liksom ens egen lille såpe opera som man kan koble av med, når enn man er lei av virkeligheten. Spill-seriene har ikke noe sammenheng. Det er bare nye og forbedrede versjoner. Som en slags evolusjon. Det smarteste hadde vært å begynne på 4, fordi både sims 1 og 2 er nokså utdatert, mens sims 3 vil koste deg en formue (ikke kødd engang). Nettbutikken skal jo også legges ned ( i forhold til sims 3-serien). Så om du ikke har lyst å brenne lommeboken din enda og slenge deg med på trenden...
Gjest Citronella Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Goggle sims cheats, så du kan jukse. Mye morsommere når bankkontoen aldri blir tom! :-) LIker ikke juksing. Takk for svar alle fine KG-mennesker. Nå vet jeg ikke om jeg TØR prøve det, Sucette.
GammelKaktus Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Jeg elsket Sims i gamle dager, spilte ikke så mye men synes det var kjempegøy å bygge hus. Jeg ville ventet på nummer 4 hvis jeg skulle begynt igjen, er ikke vits i å begynne på 1.
Gjest Citronella Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Sims spillene blir liksom ens egen lille såpe opera som man kan koble av med, når enn man er lei av virkeligheten. Spill-seriene har ikke noe sammenheng. Det er bare nye og forbedrede versjoner. Som en slags evolusjon. Det smarteste hadde vært å begynne på 4, fordi både sims 1 og 2 er nokså utdatert, mens sims 3 vil koste deg en formue (ikke kødd engang). Nettbutikken skal jo også legges ned ( i forhold til sims 3-serien). Så om du ikke har lyst å brenne lommeboken din enda og slenge deg med på trenden... Takk for utfyllende svar! Da er det mulig jeg prøver meg på Sims 4.
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Har vært trofast mot sims helt fra 1eneren, men har ikke 4 (personlig, så vet jeg ikke om den er ute engang ) Så jeg spiller kun 3eren og må si at jeg har ''the time of mye life''. Nå er jeg en skikkelig simsnerd, som laster ned ting fra nett, bruker cheats og hele pakken, men fysøren jeg elsker det. Kan virkelig anbefale deg spillet, men må advare om at det er ekstremt avhengighetsskapende. Kan spille i 7-8 timer uten å merke det engang, DET er litt skummelt. Hvilke sider laster du ned ting fra? Jeg leter og leter, men de gangene jeg finner en side jeg tenker å prøve ut og laster ned blir spillet skikkelig dritt. Det lager hele tiden og noen ganger kan spillet stå å laste inn en familie i flere timer..
Gjest sucette Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Hvilke sider laster du ned ting fra? Jeg leter og leter, men de gangene jeg finner en side jeg tenker å prøve ut og laster ned blir spillet skikkelig dritt. Det lager hele tiden og noen ganger kan spillet stå å laste inn en familie i flere timer.. Uff, det kan være dritt, har gått igjennom mye tull med slike ting før .. Laster ned alt fra thesimsresource.com nå, aldri hatt noe problemer med det
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Er det flere som opplever at the sims 3 går veldig treigt og stadig vekk henger seg opp? Er Macbook Pro for svak til å håndtere the sims 3? Anonymous poster hash: edb9e...6f7
Duckie Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Sims er gøy! Jeg er også mest glad i å bygge hus. Men man må ha juksekoder, ellers tar det så himla lang tid å få bygget fine hus og gjøre morro ting. Når jeg blir lei lager jeg bare en ny familie hvor jeg ikke jukser, men de får aldri så fine hus, og da blir det ikke så gøy lengre.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Jeg kommer aldri til å skaffe meg 4. Jeg er glad i 3 men jeg spiller ikke. Jeg lager kun hus. Men... hvis du bare lager hus, vil du ikke heller ha The Sims 4 som kommer til å få et enda bedre bygge verktøy? Med det nye spillet kan jo du slette hele rom uten å måtte endre på veldig mye og du kan endre størrelsen slik at møblene bare detter på plass der det passer seg. Jeg spiller og da, men jeg gleder meg veldig til å bygge hus med det nye spillet! :D Anonymous poster hash: cf3d6...660
dillyduzit Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Men... hvis du bare lager hus, vil du ikke heller ha The Sims 4 som kommer til å få et enda bedre bygge verktøy? Med det nye spillet kan jo du slette hele rom uten å måtte endre på veldig mye og du kan endre størrelsen slik at møblene bare detter på plass der det passer seg. Jeg spiller og da, men jeg gleder meg veldig til å bygge hus med det nye spillet! :D Anonymous poster hash: cf3d6...660 Jeg lager mennesker innimellom, som når jeg kjeder meg så lager jeg verdens største familie, men jeg spiller generelt ikke for menneskene. Jeg har også mac og gidder ikke å fikse meg windowssystemet bare for å spille et spill når jeg syntes 3ern fungerer godt. Pluss jeg trenger CAS til å få det nøyaktig som jeg vil, noe som sikkert ikke blir mulig i 4. Men du får si i fra om det er veldig mye bedre i 4, så skal jeg kanskje revurdere tanken en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå