AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Dere som har brukt dermaroller på hullete og røde aknearr, kan dere si litt om hvor lenge dere brukte denne før dere så forskjell på huden? Har arrene gått bort, eller i alle fall nesten? Hvilken størrelse hadde dere på rolleren? Hvor lenge har dere brukt denne om gangen? Hver dag i ei uke og så stopp for eksempel? Anonymous poster hash: bc38d...b26
_Aries Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Jeg har prøvd Dermaroller. Jeg brukte ikke den hjemmeversjonen, men den versjonen med lengre nåler, som du ikke blir tilbudt hos de fleste vanlige hudpleiere. Jeg ble anbefalt 3 behandlinger, men trengte bare en. Arrene er helt borte. Husker ikke helt størrelsen, men som sagt, langt lengre enn de du får kjøpt til hjemmebruk.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Jeg har prøvd Dermaroller. Jeg brukte ikke den hjemmeversjonen, men den versjonen med lengre nåler, som du ikke blir tilbudt hos de fleste vanlige hudpleiere. Jeg ble anbefalt 3 behandlinger, men trengte bare en. Arrene er helt borte. Husker ikke helt størrelsen, men som sagt, langt lengre enn de du får kjøpt til hjemmebruk. Men du gjorde dette hjemme selv? Hadde du hullete arr også? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26
_Aries Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Men du gjorde dette hjemme selv? Hadde du hullete arr også? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26 Nei, gjorde det hos hudpleier, kostet rundt 3000 om jeg ikke husker feil da. Jeg hadde ingen nedsunkne arr, bare mange mørkelilla flekker. Men har sett at det funker på nedsunkne arr også.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Nei, gjorde det hos hudpleier, kostet rundt 3000 om jeg ikke husker feil da. Jeg hadde ingen nedsunkne arr, bare mange mørkelilla flekker. Men har sett at det funker på nedsunkne arr også. Aha. Jeg tror ikke det tilbys slik behandling i min hjemby på klinikkene. Har du lyst å fortelle hvor du gjorde dette? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 http://www.ebay.com/itm/0-5-1-0-1-5-2-0mm-200-540-Needles-Derma-Micro-Needle-Skin-Roller-Therapy-System-/351025653756?pt=US_Skin_Care&var=&hash=item51bac267fc Fungerer en sånn en, tror dere? Har ikke 3000 kr å bruke på hudpleieklinikk.. Anonymous poster hash: 71e18...290
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Noen andre som har innspill? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26
Poppie Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 http://www.ebay.com/itm/0-5-1-0-1-5-2-0mm-200-540-Needles-Derma-Micro-Needle-Skin-Roller-Therapy-System-/351025653756?pt=US_Skin_Care&var=&hash=item51bac267fc Fungerer en sånn en, tror dere? Har ikke 3000 kr å bruke på hudpleieklinikk.. Anonymous poster hash: 71e18...290 Det lurer jeg og på!
Lisa-Marie Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 (endret) Jeg ville nok betalt litt mer en 4 dollar for en slik. De billige har dårlige nåler som blir fort sløve og da ødelegger du mer enn du reparerer. Endret 10. august 2014 av Lisa-Marie
MissPierce Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Har brukt min 2-3 ganger, og har ikke merket noe forskjell på strekkmerkene. Men har merket en forskjell på ett stygt arr jeg har på skinnbeine. Har hatt det arret i mange år. Det er ett godt innsøkk der, og det er ganske lilla. Nå er det ikke like dypt lenger og lilla fargen er mindre. Kjøpte den i mai, så rakk ikke å bruke den så mye før sommeren kom. Har hørt at man ikke bør bruke den når man er mye i solen. Å leggen er jo noe av det som får mye sol om sommeren. Tenkete å begynne med den i september igjen tenker jeg. Blir spennende å se om den fungerer enda bedre Husker ikke lengen på nålen da.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Gjør det ikke veldig vondt?Anonymous poster hash: 9d56c...d61
_Aries Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 (endret) Jeg gjorde det i Midt-Norge. Ser enkelte oppsøker kirurger og for likedan behandling som jeg tok. Som en annen sier, jeg ville nok spandert mer en 4 dollar på en slik sak. Det kan gjøre vondt verre. Hva om nålene løsner? Og; du burde oppsøke en profesjonell til å se over huden din. Dermarolleren skal ikke brukes på betent hud, så hvis du har kviser nå, må du vente til de er borte. Dessuten kan vedkommende hjelpe deg videre og forebygge fremtidige arr. Jeg har prøvd mange ting og kan si en ting om hele prosessen; dette er ikke stedet man ønsker å spare mest mulig penger. Kvaliteten har alt å si. Det er ikke direkte vondt, det betyr derimot ikke at jeg nytte å ligge der. Fikk påsmurt en bedøvelseskrem i hele ansiktet 20-30 min før behandlingen begynte. Kjente bare et press der hun rullet. Det var derimot vondt på overleppa og under øynene. Men så har jeg muligens ikke så høy smerteterskel, vil sammenligne det med å nappe ut hår fra overleppa. Verre var det ikke. Ellers så så jeg ganske solbrent ut i 2 uker, og hadde sminkeforbud like lenge. Fikk med spesialprodukter som bla. hadde høy solfaktor da den nye huden lett blir skadd. Endret 11. august 2014 av _Essx
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Har brukt min 2-3 ganger, og har ikke merket noe forskjell på strekkmerkene. Men har merket en forskjell på ett stygt arr jeg har på skinnbeine. Har hatt det arret i mange år. Det er ett godt innsøkk der, og det er ganske lilla. Nå er det ikke like dypt lenger og lilla fargen er mindre. Kjøpte den i mai, så rakk ikke å bruke den så mye før sommeren kom. Har hørt at man ikke bør bruke den når man er mye i solen. Å leggen er jo noe av det som får mye sol om sommeren. Tenkete å begynne med den i september igjen tenker jeg. Blir spennende å se om den fungerer enda bedre Husker ikke lengen på nålen da. Hvordan rengjorde du den? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26
MissPierce Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Hvordan rengjorde du den? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26 Skyllet den først med klorhexidin 1mg, og så kokte jeg den en kort stund. Å lot den tørke godt før jeg pakket den bort.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #15 Skrevet 12. august 2014 Skyllet den først med klorhexidin 1mg, og så kokte jeg den en kort stund. Å lot den tørke godt før jeg pakket den bort. Gjorde du dette både før og etter bruk? Kokte den vanlig oppi ei panne?? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26
MissPierce Skrevet 12. august 2014 #16 Skrevet 12. august 2014 Gjorde du dette både før og etter bruk? Kokte den vanlig oppi ei panne?? TS Anonymous poster hash: bc38d...b26 Renset den kun før bruk siden den ligger i en plastboks som er tett da den ikke brukes. Renset også huden. Koker vann i en liten kjele, og putter den oppi der en liten stund. Vær forsiktig vist den er i plast da
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #17 Skrevet 13. august 2014 Til rengjøring bruker jeg flytende antibac (medisinsk sprit) kjøpt på apotek. Det er ikke det samme som antibac i geleform, sånn nesten flytende, denne ser ut som vann. Denne kommer på 1-liters flaske, du må nok spørre etter den. har litt i en liten skål, lar den ligge en stund (par minutter) og lar den tørke. Koster en hundrings for en liter, men varer jo lenge. Anonymous poster hash: 17227...4c1
MissPierce Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 Til rengjøring bruker jeg flytende antibac (medisinsk sprit) kjøpt på apotek. Det er ikke det samme som antibac i geleform, sånn nesten flytende, denne ser ut som vann. Denne kommer på 1-liters flaske, du må nok spørre etter den. har litt i en liten skål, lar den ligge en stund (par minutter) og lar den tørke. Koster en hundrings for en liter, men varer jo lenge. Anonymous poster hash: 17227...4c1 Det fungere like bra Hadde en sånn stor flaske klorhexidin, så tenkte å bruke den opp. Den holder liksom ikke evig. Men flytende antibak er jo billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå