AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg bruker pc til bruk som å se på netflix/film, YouTube, sosiale medier som Facebook, VG, osv.. Jeg lurer på om en mac air er greit til mitt bruk, jeg redigerer ikke bilder og jeg vil spille sims 2 på den. kan en MacBook air klare det? Eller blir det for krevende? Aldri vært borti en før så håper på svar! Anonymous poster hash: 92edd...b59
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 MacBook Air har ikke cdrom. Utenom sims så vil den klare det, men sims blir litt for hardt for den. Det går, men det sliter veldig. Ville gått for Pro Anonymous poster hash: 5aec3...a29
dillyduzit Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 MacBook Air har ikke cdrom. Utenom sims så vil den klare det, men sims blir litt for hardt for den. Det går, men det sliter veldig. Ville gått for Pro Anonymous poster hash: 5aec3...a29 Neida, airen klarer the sims helt fint Jeg kjører min på høyeste oppløsning med hoved + 2 tilleggspakker, ingen problemer at all. Til deg ts så får du bl.a the sims på Origin. (The sims 3, 2 burde funke helt fint) Dersom du tenker å kjøpe den nyeste (anno tidlig 2014) så kan jeg virkelig si at du vil ikke angre. Fikk selv mye hjelp fra bror som jobbet på humac og han mente at dette var det beste for meg. Jeg kjører det meste av programmer inkl. Adobe Bridge, Photoshop og Lightroom. Altså med andre ord, jeg kjører tunge programmer over tid, men passer dog på å overføre filer til en harddisk en gang i mnd for plassen sin skyld. I tillegg er den ekstrem rask både å koble seg til det meste, logge på etc. Det som er supert (nå føler jeg at jeg prøver å selge en air..) er at når du lukker skjermen går macen i automatisk dvale på den måten at den ikke bruker batteri, dette gjorde de forrige modellene- air eller pro. Jeg lader gjerne opp macen helt til 100% før jeg skal ut og reise, skrur den på flyturen og den holder hvertfall en god 12 timer uten tastaturstyrke og middels skjermstyrke. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 MacBook Air har ikke cdrom. Utenom sims så vil den klare det, men sims blir litt for hardt for den. Det går, men det sliter veldig. Ville gått for Pro Anonymous poster hash: 5aec3...a29 MacBook Pro har heller ikke CD-rom. TS ddu kan trygt gå for en MacBook Air, de er mer enn kraftige nok for Sims 2 og annet. Anonymous poster hash: 96b81...2bc
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 MacBook Pro har heller ikke CD-rom. TS ddu kan trygt gå for en MacBook Air, de er mer enn kraftige nok for Sims 2 og annet.Anonymous poster hash: 96b81...2bc Jo, har en av hver selv Pro har cdrom, Air har ikke. Anonymous poster hash: 5aec3...a29
dillyduzit Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Jo, har en av hver selv Pro har cdrom, Air har ikke.Anonymous poster hash: 5aec3...a29 Pro retina har ikke cd-rom. Ingen av de nye macene med retina har ikke cd-rom, men dette er noe man kan bestille dersom man bestiller rett fra apple og "bygger" maskinen der.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Jo, har en av hver selv Pro har cdrom, Air har ikke.Anonymous poster hash: 5aec3...a29 Da har ikke du siste modell! Ingen av Apples nåværende bærbare maskiner har CD-rom. Anonymous poster hash: 96b81...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå