AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Tenker ikke på kollegaer, men f.eks. kunder hvis du jobber i butikk eller klienter hvis du er advokat. Jobber selv på kafé og er så utrolig betatt av en av stamgjestene. Anonymous poster hash: a3fb2...c61
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Nei det har jeg ikke prøvd. Jeg har imidlertid veeldig lyst til å sjekke opp en jeg jobber med, men tørr ikke i tilfellet det blir kleint i ettertid. Slik kan det vel kanskje bli med stamkunder også? Med mindre de slutter å komme selvsagt. Anonymous poster hash: 8f5b6...f5c
Aurora_Versailles Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Jeg ville ikke gjort det, mtp hvor uprofesjonelt det er. Likevel skal en jo aldri si aldri. Om kunden hadde flørtet vilt med meg hadde jeg ikke klart å unngå å tenkt at fyren kanskje hadde hatt en fetisj eller preferanse for servitrise greia. Hehe. Lykke til, håper du får det du vil.
Inwe Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Det ville vært utrolig uprofesjonelt i mitt yrke iallefall. Dessuten føler jeg meg ikke direkte sexy i uniform.
Gjest Minesveiper Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Nei, men har hatt veldig lyst noen ganger :P Synes det er litt uprofesjonelt å sjekke opp damer på jobb. Jeg har møtt noen av de jeg har flørtet litt med på byn, har gått bort til dem da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå