Gå til innhold

BH under brudekjolen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bh har man under kjolen? Jeg har alt for små pupper til å gå uten. Ser for meg at stroppeløs også kan bli et problem da jeg er nærmest flat? Det er Maggie Sottero Esme jeg har, så den har jo sånn... stroppeløs/korsettish overdel?
Noen tips? Skal jo holde i mange timer også så er usikker på hvordan det vil funke med de hudfargede man "klistrer" på?

Anonymous poster hash: c0e75...92e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte korsett fra Change, men nå har vel jeg nesten motsatt problem av deg.. Kan likevel anbefale en tur på Change, de kan sikkert finne noe som passer til deg og kjolen :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta en tur dit, takk for tips! :)

Skrevet

Jeg har både klistre-BH, og en sånn sak fra Wonderbra. Tror begge hadde fungert egentlig! Hadde omtrent like små pupper som deg før, og har brukt begge i tilfeller hvor jeg har brukt ballkjoler og lignende.
Foretrekker kanskje Wonderbra'en, men da MÅ du passe på at den sitter godt og stramt rundt brystet. Hvis du bor i Oslo-området vet jeg at de har sånne på Steen og Strøm Magasin, sånn at du kan få prøvd de på før du kjøper :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både klistre-BH, og en sånn sak fra Wonderbra. Tror begge hadde fungert egentlig! Hadde omtrent like små pupper som deg før, og har brukt begge i tilfeller hvor jeg har brukt ballkjoler og lignende.

Foretrekker kanskje Wonderbra'en, men da MÅ du passe på at den sitter godt og stramt rundt brystet. Hvis du bor i Oslo-området vet jeg at de har sånne på Steen og Strøm Magasin, sånn at du kan få prøvd de på før du kjøper :)

Takk for tips!! :)

Bor i Bergen.

Skrevet

Jeg har skal ha wonderbra under kjolen! God å ha på!! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må vel skaffe meg en sånn da :)

Skrevet

Hvilken av butikkene på Steen og Strøm har wonderbra?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bh har man under kjolen? Jeg har alt for små pupper til å gå uten.

For små til å gå uten? Jeg tenker så det knaker, men klarer ikke finne logikken? Hilsen en av de som velter fremover av vekta :P

Anonymous poster hash: 0b3e9...c7d

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvordan bh har man under kjolen? Jeg har alt for små pupper til å gå uten. Ser for meg at stroppeløs også kan bli et problem da jeg er nærmest flat? Det er Maggie Sottero Esme jeg har, så den har jo sånn... stroppeløs/korsettish overdel?

Noen tips? Skal jo holde i mange timer også så er usikker på hvordan det vil funke med de hudfargede man "klistrer" på?

wonderbra!!!
Skrevet

Undertøysbutikken, husker ikke hva den heter eller hvor den ligger akkurat nå fordi de har nylig gjort om der inne. Tror den fortsatt er der?!

AnonymBruker
Skrevet

For små til å gå uten? Jeg tenker så det knaker, men klarer ikke finne logikken? Hilsen en av de som velter fremover av vekta :P

Anonymous poster hash: 0b3e9...c7d

Hvis du søker på kjolen jeg har ser det jo ikke spesielt bra ut om den ligger flat og klistret til brystet som en rett strek. Det gjør det forøvrig stort sett aldri med klær.

Skrevet

Det er vel bare en undertøysbutikk der? Den som lå i første etg før, men nå er flyttet opp til fjerde(?) etasje? :)

Skrevet

Jeg har motsatt utfordring, og er ganske stor i bysten. Brudekjoledamen sa derfor at jeg ikke trengte å ha BH, da det vil være hold nok i kjolen. Vi sydde ut de innleggene som var der, men det er jo likevel fasong i kjolen, og den er jo stram både i livet og over brystet.

Er det noen av dere som har prøvd den wonderbra (den så jo veldig smart ut!) til store bryster? Eller en annen type? Trenger jeg det? Jeg har vel aldri gått uten BH en dag i mitt liv, men har jo heller ikke gått i brudekjole før :)

Uansett var det et smart tips den Bhn, det kan jo hende den kan være lur til en annen anledning dersom jeg ikke bruker den nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...