AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Det ble slutt med eksen min for noen uker siden. Det var veldig godt å komme seg vekk derfra, men nå gjør han alt for å såre meg, og det gjør veldig vondt. Først sa han at ingen i familien hans noen gang likte meg. Det gjorde vondt, og jeg skrev en tråd om det her, men jeg er over det nå. Så sa han unnskyld for det og ville prøve å være venner. Så ble han kjempesint dagen etter fordi avtalen egentlig var at jeg skulle bli boende der til jeg fant meg noe nytt, men så bestemte han at han aldri ville se meg igjen og slang mange av tingene mine i sorte søppelsekker. Så sa han unnskyld og ville bli venner igjen. Deretter leste han notatboka mi (som hadde blitt igjen hjemme, da jeg ikke hadde mye tid til å komme meg ut) og ble kjempesint for tingene som sto om ham der, og kalte meg hore, sa jeg like greit kunne vært utro (det var jeg aldri)... og sa mye annet vondt. Så sa han unnskyld dagen etter og ville bli venner igjen. I dag var jeg og henta et par ting hos ham (mine ting... bøker og klær for deg meste). Nå påstår han at jeg har stjålet dyna hans, for han kan ikke finne den. Hvorfor i all verden skulle jeg stjele den? Jeg regner med at dette følger mønsteret og han sier unnskyld i morgen. Vi er ikke venner på facebook lenger, men han ringer, sender sms og meld på face en del og det er vanskelig å ikke se på det. Jeg orker ikke mer! Jeg er en ganske følsom person, og det gjør veldig vondt å høre så mye mot meg. En ting som går igjen er også "gå og finn en perfekt mann/gå og knull en annen mann/ på og finn en rik mann som kan forsørge deg" osv osv. Jeg får også skylda for gaver som han og familien hans ga meg til bursdagen min for noen måneder siden. Hvordan våger jeg å ta imot gaver og deretter slå opp?! Men slike ting skjer jo hele tida.... jeg visste ikke at det skulle bli slutt da jeg fikk gavene, men sånn ble det.... Hvordan skal jeg takle dette? Jeg har fortsatt en del eiendeler igjen der så jeg må holde kontakten litt til.... Men jeg får høre så mye vondt hele tida Anonymous poster hash: 3f311...d81
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Blir vel å prøve å få det unnagjort fortest mulig? For meg høres det ut som om han er litt usikker på deg selv, samt på en svært umoden måte prøver å også deg smerter. Antar du dumpet han? Anonymous poster hash: 215c7...33d
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Ta tingene dine og kom deg bort fra hele eksen... Og slett han fra Facebook og blokk han på tlf evt ikke svar når han ringer og overse dritten! 1
ViljaH Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Hent resten av tingene dine i en svoop, bryt all kontakt en stund til alt roer seg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Blir vel å prøve å få det unnagjort fortest mulig? For meg høres det ut som om han er litt usikker på deg selv, samt på en svært umoden måte prøver å også deg smerter. Antar du dumpet han? Anonymous poster hash: 215c7...33d TS her Ja, jeg dumpet ham... Anonymous poster hash: 3f311...d81
Pysa Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Han er såret og forbannet. Ikke legg vekt på hva han sier i sorg og raseri. Vær et bedre menneske tilbake.
Doge Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Hent alle tingene dine rasktog så blokkerer du han alle steder. Og ikke på noe fra han.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Da er det nok en umoden måte å vise følelsene sine på. Tipper han egentlig har det veldig vondt, men ikke vet helt hvordan(ikke bryr seg?) han skal få utløp for dette. Anonymous poster hash: 215c7...33d
Mellie Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Som de andre sier; få tak på alle sakene dine og glem han. Steng han ute fra alle steder han kan kontakte deg. Ikke svar på meldinger, ikke ta anrop og ikke ha han på Facebook. Tar han kontakt med deg ansikt til ansikt, vær kald og ignorer. Lukk ørene og lev ditt eget liv. Til slutt vil han gå lei, og da er du kvitt han.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 TS her... Ja, nå har han, etter det med dyna jeg tydeligvis har stjålet, bestemt seg for at jeg aldri får være alene i leiligheten igjen. Jeg har gitt tilbake nøkkelen, og har ikke så lyst til å se ham på en stund, men jeg må vel bare ta meg samme og få med meg alle tingene mine på en gang snart. Anonymous poster hash: 3f311...d81
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 TS her Tydeligvis er også familien hans sinte på meg for at jeg sletta dem som venner på facebook etter at jeg fikk vite at ingen av dem likte meg. Ååååh.... Jeg er så lei. Noen dager til nå! Hente tingene mine og få den mannen ut av livet mitt... Anonymous poster hash: 3f311...d81 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 TS her... Vel, jeg må poste her igjen, for jeg trenger å dele det med noen. Nå har han begynt å bruke mine dypeste problemer mot meg. Vi var sammen så lenge og han vet så mye om meg, og i går var han ute på fest, og var så stolt over at han var over meg! Helt ferdig! Savnet meg ikke i det hele tatt! Men så begynte han med kommentarer om psykiske problemer som jeg har hatt lenge og snakket med ham om da vi var sammen. Masse stygt om ting han vet jeg sliter med. Hvorfor må han si sånne ting? Det gjør vondt å høre! Han vet jo nesten alt om meg, og nå utnytter han det til å såre meg mest mulig. Har hentet mesteparten av tingene mine, men det var så mye at jeg må ta en tur til i dag. Jeg vil bli ferdig med det. Anonymous poster hash: 3f311...d81
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Han er jo prikk lik eksen min! Jeg har en litt trøbblete ungdomstid bak meg hvor jeg etter mange år som mobbeoffer flyttet til en ny plass, slanket meg og ble pluttselig veldig populær blant guttene. Hadde ett par ons på fylla den tiden jeg skjemmes av. Dette vet han og da det ble slutt sendte han mld til pappa å skrev detaljert om alt han hadde hørt om meg. Jeg er egentlig veldig sjenert og rolig og de historiene har ingen ting med sånn jeg er nå. Han gjorde alt mulig for å såre meg. Jeg var gravid og vi hadde vært sammen to år da det skjedde. Sliter enda med det. Føler meg så tråkket på!Anonymous poster hash: f02dc...886
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Sent han en melding om det du har skrevet her og si at du ikke vil se han eller høre han, på 2 måneder. Han vil innen tid roet seg ned. Han er sikkert trist og har det vond og vil påføre deg like mye smerte. Ignorer han, få med deg en venninne og hent tingene dine. Og blokker han dette er for din del men også for hans del. jeg vedder på om en stud kommer han til å angre på hvordan han håndterte situasjonen. Det er vont når en person som vet dine innerste tanker, utlevere dem eller bruker dem mot deg, men ikke sett deg i den situasjonen kom deg vekk. jeg gir deg en klem jeg Anonymous poster hash: 946e6...c67
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 TS her Takk for råd. Han skrøt jo så mye av at han var helt over meg i går kveld, men jeg tror ikke det når han fremdeles har behor for å si stygge ting. Han kan virke skikkelig grei på dagen (vi snakker lite, men når jeg kommer og henter ting og sånn), men på kvelden drikker han seg full og sender stygge meldinger. Det går så opp og ned, og jeg er lei av å få høre stygge ting hver kveld. Skal jeg bare la være å lese alle tekstmeldingene og facebook-meldingene han sender? Anonymous poster hash: 3f311...d81
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Ja gjør det, det er noe som har blitt skrevet i sorg uansett. Hvis du vil kan du sende en melding der du informere at du har tenkt å ignorere alle meldinger på alle sosiale media i to måneder. så hvis han har lyst få tak i deg gjør han det om to måneder. Du vet at ikke er over deg når han holder på sånn som han gjør, men du kan gjør det sånn at det er minst mulig vont for begge deler med at ingen av dere sier ting dere egentlig ikke mener. Anonymous poster hash: 946e6...c67
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #17 Skrevet 9. august 2014 Du vet at han mener jeg Anonymous poster hash: 946e6...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå