Gå til innhold

Basic klær i god kvalitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av klær som mister fasongen og blir stygge.

Derfor er jeg ute etter helt enkle plagg med god kvalitet. Noen som har merker å anbefale?

Tenker da f.eks på en helt vanlig hvit t-skjorte osv

Anonymous poster hash: 8cb69...7b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye av det de selger på Companys:-)

AnonymBruker
Skrevet

Acne, dog veldig dyrt

Anonymous poster hash: 087b6...14c
AnonymBruker
Skrevet

Skal sjekke ut companys. Men siden det er en utenlandsk nettside kommer jo toll og moms med i tillegg. Samt gebyr.. Er det uansett billigere enn å kjøpe samme merke i norge?

Du som foreslår Acne og sier det er dyrt, er det da ikke verdt prisen? Vil jo ha plagg som varer lenge uten å miste fasongen. Betaler man mer for merket enn for kvaliteten?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Danske Sand lager gode T-skjorter som holder både farve og fasong så lenge at de siste 8 årene har jeg ikke hatt behov for å kjøpe noen nye.

AnonymBruker
Skrevet

Skal sjekke ut companys. Men siden det er en utenlandsk nettside kommer jo toll og moms med i tillegg. Samt gebyr.. Er det uansett billigere enn å kjøpe samme merke i norge?

Du som foreslår Acne og sier det er dyrt, er det da ikke verdt prisen? Vil jo ha plagg som varer lenge uten å miste fasongen. Betaler man mer for merket enn for kvaliteten?

Jo, det er absolutt verdt prisen :) Veldig god kvalitet som holder. Prisene er høye, men med tanke på at plaggene varer så blir det jo like mye som å kjøpe nye basisplagg i billige butikker om og om igjen fordi de ikke varer. Det er verdt det synes jeg :) Var bare usikker på hvor mye penger du ville legge i det, skjønner du.

Anonymous poster hash: 087b6...14c

AnonymBruker
Skrevet

Companys er en butikk i Norge. Den er hvertfall på Trondheim torg, sikkert flere plasser i landet og :) Synes de har veldig mye fint av basic klær :)

Anonymous poster hash: 4e11e...959

AnonymBruker
Skrevet

Companys er en butikk i Norge. Den er hvertfall på Trondheim torg, sikkert flere plasser i landet og :) Synes de har veldig mye fint av basic klær :)

Anonymous poster hash: 4e11e...959

Åå, ja den vet jeg jo av :)

Skal sjekke ut det dere nevner. Blir jo litt mer miljøvennlig når man ikke må bytte ut plagg så ofte..

Skrevet

Åå, ja den vet jeg jo av :)

Skal sjekke ut det dere nevner. Blir jo litt mer miljøvennlig når man ikke må bytte ut plagg så ofte..

Beklager, jeg tenkte ikke over om den fantes i nærheten av deg eller ikke, har aldri vært inn på nettsida deres :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...