Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Hei. Dette har sikkert vært oppe før, men jeg skal ut og reise nå, og tenkte at jeg kunne benytte muligheten til å shoppe litt. Hvilken vannfast mascara anbefaler dere til bryllupsdagen. Må jo ha noe som holder godt, så det ikke renner nedover når jeg blir rørt. (For det kommer jeg nok til å bli...)
Augustbrud02 Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Kanebo 38° sier jeg bare. Den er virkelig den beste. Sitter som støpt hele dagen, selv med en del tårer. Brukte denne i vårt bryllup, og bruker den alltid til anledninger der jeg vet at jeg kan komme til å gråte.
Gjest MrsL Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 Jeg brukte Lancome amplicils og den satt som støpt.
Gjest Tabby Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Jeg kjøpte faktisk en i stad. kjenner hun som jobber i parfymeriet og spurte henne om råd. Fikk den vannfaste varianten av hennes favoritt, L'orèal voluminous 4X. Har faktisk hatt en skikkelig vemmelig telefonsamtale etter det og sippet ganske så mye, men maskaraen er like fin den. Den kostet vel rett over hundrelappen.
Saeria Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Kanebos 38º mascara er super. Ikke er den så dyr heller.
camie Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 L'orèal voluminous 4X Brukte den på vår bryllupsdag og den satt som støpt den! Absolutt å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå