AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg trenger noen råd. Jeg har holdt på med en fyr en stund nå. Vi treffes ikke alt for ofte (type flere ganger i uken), men har det veldig fint sammen når vi er sammen. Vi har også sex. Jeg er interessert i mer enn sex, og har både hintet og egentlig omtrent sagt direkte til han at jeg liker han. Dessverre har jeg aldri fått noe konkret svar fra han, om hva han tenker om oss. Det kan jo hende at han ikke helt har forstått at jeg mener det seriøst, men jeg har jo prøvd å fortelle det flere ganger. Så nå føler jeg rett og slett at han bruker meg litt. Han vet jo at jeg liker han. Så hvorfor forteller han ikke at han har følelser/ikke har det, slik at jeg vet hvor jeg har han? Det virker som han kanskje kun er ute etter sex. Jeg er jo ikke sikker, siden jeg ikke har fått noe 100% svar da, men det er slik jeg føler det akkurat nå. Jeg tenker at nå må jeg rett og slett få et svar, for jeg kan jo ikke gå å vente på han i evig tid dersom han ikke er interessert i noe mer. I tillegg er det jo dumt for meg å bli brukt, dersom han kun utnytter sexen. Dessverre skal han vekk i noen dager nå, og jeg får ikke vært med han før det. Derfor lurer jeg på om jeg skal sende han en mld og be han tenke over hva han tenker/vil til han er tilbake. Men samtidig føler jeg det blir dumt å ta det på melding. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 7664d...3ff
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Dessverre så tror jeg ikke han er interessert i noe annet enn sex.... Kjenner jeg får litt deja vu når jeg leser innlegget ditt. Kunne vært meg for 20 år siden.... Nå som jeg er 40 år så tenker jeg at jeg burde vært mer direkte da jeg var yngre. Mitt forslag er at du må virke litt kynisk. Si gjerne til han at du liker han på flere måter enn som sex-partner, men du gidder ikke mer hvis han ikke er interessert. Si gjerne at du er redd for at du sitter igjen med skjegget i postkassa dersom dere fortsetter med kun det fysiske forholdet, og han ikke vil mer enn det. Enden på visa er vel at du får kjærlighetssorg. Si at enten så er han interessert eller ikke. Nøler han så ville jeg hengt kroken på døra. Hvorfor skal du bli såra for at han skal få tømt seg???? Lykke til😊! Anonymous poster hash: 51db8...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Dette er jo en klassiker. Det er derfor mange jenter har en regel om å ikke ha sex på 2-3 måneder. Da hadde du funnet ut om han var interessert og så hadde du sluppet å følt deg utnyttet. Anonymous poster hash: 52ce1...5cf
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Hvorfor har folk egentlig sex utenfor forhold, om de er på jakt etter et seriøst forhold? Blir bare tull. Ha ons eller hva søren, om du vil ha sex og ikke er i forhold, eller definer et forhold. Mellom der blir det ikke noe jeg gidder i alle fall.Anonymous poster hash: 99b0b...131 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Et råd ? gi han et spark bak :-) Anonymous poster hash: 28dd8...2a7
Gjest Awzm me Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Slutt å ha sex med han iallefall, da blir det bare verre og verre for deg.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Det er råtrasig dette, men gutter du liker kan du ikke ligge med før etter lang, lang tid. Gutter du ikke liker kan du ligge med så mye du vil. Synd, men sant. Jeg tviler på at det blir noe mellom dere. Pass på deg sjøl, og slutt med sexen. Anonymous poster hash: 33490...6da
Marie90 Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Det er da ikke hans ansvar. Du har sex utenfor forhold selv om du vil ha et forhold. Du bare "hinter" til hva du vil, fordi du ikke har baller til å si noe rett ut. Du forventer at HAN skal ta den vanskelige diskusjonen og beslutningen. Slutt å ha sex med ham og si så at du vil ha et forhold eller ingenting.
Gjest Iben Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 (endret) Ups... Endret 6. august 2014 av evnukken
lillsunshine Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Jeg trenger noen råd. Jeg har holdt på med en fyr en stund nå. Vi treffes ikke alt for ofte (type flere ganger i uken), men har det veldig fint sammen når vi er sammen. Vi har også sex. Jeg er interessert i mer enn sex, og har både hintet og egentlig omtrent sagt direkte til han at jeg liker han. Dessverre har jeg aldri fått noe konkret svar fra han, om hva han tenker om oss. Det kan jo hende at han ikke helt har forstått at jeg mener det seriøst, men jeg har jo prøvd å fortelle det flere ganger. Så nå føler jeg rett og slett at han bruker meg litt. Han vet jo at jeg liker han. Så hvorfor forteller han ikke at han har følelser/ikke har det, slik at jeg vet hvor jeg har han? Det virker som han kanskje kun er ute etter sex. Jeg er jo ikke sikker, siden jeg ikke har fått noe 100% svar da, men det er slik jeg føler det akkurat nå. Jeg tenker at nå må jeg rett og slett få et svar, for jeg kan jo ikke gå å vente på han i evig tid dersom han ikke er interessert i noe mer. I tillegg er det jo dumt for meg å bli brukt, dersom han kun utnytter sexen. Dessverre skal han vekk i noen dager nå, og jeg får ikke vært med han før det. Derfor lurer jeg på om jeg skal sende han en mld og be han tenke over hva han tenker/vil til han er tilbake. Men samtidig føler jeg det blir dumt å ta det på melding. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 7664d...3ff Klassisk tilfelle. Jeg datet en fyr som var akkurat sånn. Datet og hadde sex, oppførte oss litt som kjærester, men definerte aldri noe. Først hinta jeg og spurte indirekte, men fikk aldri noe godt svar. Når jeg først spurte han direkte, så fikk jeg heller ikke noe skikkelig svar om at han ikke kunne ta noe standpunkt enda fordi han var usikker. Trodde på det en stund, men etterhvert skjønte jeg at det var lite sannsyn for at dette skulle forandre seg. Jeg droppet han og det har ikke ført til at han har blitt sikker etter det. Jeg ville egentlig fraråde deg å spørre direkte over Facebook/sms o.l. Jeg valgte å skrive en lang melding til han jeg datet, og han syntest det hadde vært bedre om en hadde tatt det ansikt til ansikt og kunne diskutert dette. Det er mer seriøst. Siden du uansett skal på tur er det en gylden mulighet fra å være helt utilgjengelig for han og gi avstand. Så kan du heller ta kontakt når du kommer tilbake og når du møter han ta denne praten.
Gjest alegria Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Han bruker deg jo ikke kun om han vil ha sex når du lar det skje. Spør han rett ut, så slipper du å lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå