AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Ble sammen med kjæresten min for 2 år siden.Vi begge gikk gjennom en skillsmisse omtrent samtidig så vi pratet mye om de ulike årsakene til bruddene. Han var klar og tydelig på at ekskonen valgte å forlate han uten noen grunn.I ettertid har jeg fått vite at han var utro i ekteskapet og det var årsaken.Vet ikke hvorfor,men syns det var tungt for meg å få vite dette.Anonymous poster hash: 8627f...e34 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde ikke stolt på en utro mann. Han har vist at han er villig til å krysse den grensa. I tillegg har han løyet for deg om det Anonymous poster hash: 79f12...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Det verste er at han har løyet om det faktisk.Sier han var utro pga lite sex og oppmerksomhet hjemme.Han virker som en mann man kan stole på,men er redd for å bli såret i fremtiden.Anonymous poster hash: 8627f...e34 1
Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Hva du kan og ikke kan vet ingen. Hva du vil er opp til deg. 1
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Jeg ville gått en tur i tenkeboksen ihvertfall... Men det er meg da.. 1
umwar Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Ville fått et bedre svar enn for lite oppmerksomhet på hjemmebane. At en kan være utro sier noe om verdigrunnlaget til personen, og for meg er dette nok til at jeg trekker meg unna. Gjør det ikke bedre at han lyver heller. Det er to ganske heftige dealbreakere i mitt hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå