AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Del Skrevet 5. august 2014 Hvor lang tid tar det? Er det fare for å få noe skadelig i øynene under fargingen? Hvilke farger er mest brukt eller liker du, på vipper og bryn? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 622b2...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Del Skrevet 5. august 2014 Dette har jeg gjort mange ganger, både i Norge og i utlandet. Brynene pleier jeg ikke å farge så ofte men vippene gjør jeg ofte. For å unngå at det svir i øynene er det viktig at du holder ansiktet helt i ro, ikke snakker eller gjør noe annet når frisørennhar tatt på plass papirlappene under øynene, ellers svir det. Fra fargen er satt på så sitter jeg 10 minutter før hun rar alt av. Svir det, og jegikke holder ut, kan hun ta det av før. Bruker mascara i tillegg etter va en uke, men dette sitter i ca 6 uker. I Spania koster dette 15 euro, derfor gjør jeg det når jeg er der. De har for det meste bare sort farge. I Norge liker jeg best den blåsvarte. Jeg har kjøpt øyeskylle glass på apoteket og har med meg i vesken dersom jeg får farge inn på øyet er det lett å få vann til å sylle med, og jeg slipper å bruke glass mange andre har brukt. Har nedsatt imunforsvar pga alvorlig sykdom og er redd for smitte. Anonymous poster hash: 3e2a6...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Del Skrevet 5. august 2014 Dette har jeg gjort mange ganger, både i Norge og i utlandet. Brynene pleier jeg ikke å farge så ofte men vippene gjør jeg ofte. For å unngå at det svir i øynene er det viktig at du holder ansiktet helt i ro, ikke snakker eller gjør noe annet når frisørennhar tatt på plass papirlappene under øynene, ellers svir det. Fra fargen er satt på så sitter jeg 10 minutter før hun rar alt av. Svir det, og jegikke holder ut, kan hun ta det av før. Bruker mascara i tillegg etter va en uke, men dette sitter i ca 6 uker. I Spania koster dette 15 euro, derfor gjør jeg det når jeg er der. De har for det meste bare sort farge. I Norge liker jeg best den blåsvarte. Jeg har kjøpt øyeskylle glass på apoteket og har med meg i vesken dersom jeg får farge inn på øyet er det lett å få vann til å sylle med, og jeg slipper å bruke glass mange andre har brukt. Har nedsatt imunforsvar pga alvorlig sykdom og er redd for smitte.Anonymous poster hash: 3e2a6...ef7 Tusen takk for gode råd! Anonymous poster hash: 622b2...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Del Skrevet 5. august 2014 Er selv frisør. Bruker alltid blåsvart på vippene, og brynene varierer jo litt etter hvor mørk du vil ha de. Selv liker jeg å bruke brun og grafitt. Vippefargen skal virke i ca 10 min, brynene litt kortere. Synes selv det er forferdelig å sitte med vippefarge siden jeg får en slags trang til å åpne øynene når jeg vet at jeg ikke kan, hehe. Hender at det svir litt, men det går over. Anonymous poster hash: ba817...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Del Skrevet 5. august 2014 Er selv frisør. Bruker alltid blåsvart på vippene, og brynene varierer jo litt etter hvor mørk du vil ha de. Selv liker jeg å bruke brun og grafitt. Vippefargen skal virke i ca 10 min, brynene litt kortere. Synes selv det er forferdelig å sitte med vippefarge siden jeg får en slags trang til å åpne øynene når jeg vet at jeg ikke kan, hehe. Hender at det svir litt, men det går over. Anonymous poster hash: ba817...573 Hei Tusen takk for at du deler av din erfaring og kommer med gode råd! Er det skadelig å få øyevippefargen inn på øynene? Er det nok å skylle med vann om man får øyevippefargen innpå øynene? Skal man straks skylle med vann om man merker at det svir i øynene? Er det noen andre midler (fixering el.l) som skal smøres på øyenvippene etter selve fargingen? Anonymous poster hash: 622b2...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Del Skrevet 5. august 2014 Hei Tusen takk for at du deler av din erfaring og kommer med gode råd! Er det skadelig å få øyevippefargen inn på øynene? Er det nok å skylle med vann om man får øyevippefargen innpå øynene? Skal man straks skylle med vann om man merker at det svir i øynene? Er det noen andre midler (fixering el.l) som skal smøres på øyenvippene etter selve fargingen? Anonymous poster hash: 622b2...aa3 Man skal jo helst unngå å få fargen innpå øynene, men om det skjer så er det jo bare at det kan bli ubehagelig. Øyet kan renne litt, men det er jo bra for da renser det seg jo selv:-P Holder å skylde med vann ja. Jeg pleier ikke å skylde selv om det svir litt. Blir det ille, så skylder jeg jo selvsalgt, men som regel svir det bare litt mot slutten, og da ska man jo straks skylde likevel. Og nei, bruker ikke noe midler etter fargingen nei:) Er veldig deilig med vippefarge. Bruker jo maskara uansett jeg da, men man føler seg jo litt freshere de gangene man er sminkefri:) Anonymous poster hash: ba817...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #7 Del Skrevet 5. august 2014 Man skal jo helst unngå å få fargen innpå øynene, men om det skjer så er det jo bare at det kan bli ubehagelig. Øyet kan renne litt, men det er jo bra for da renser det seg jo selv:-P Holder å skylde med vann ja. Jeg pleier ikke å skylde selv om det svir litt. Blir det ille, så skylder jeg jo selvsalgt, men som regel svir det bare litt mot slutten, og da ska man jo straks skylde likevel. Og nei, bruker ikke noe midler etter fargingen nei:) Er veldig deilig med vippefarge. Bruker jo maskara uansett jeg da, men man føler seg jo litt freshere de gangene man er sminkefri:) Anonymous poster hash: ba817...573 Tusen takk! Anonymous poster hash: 622b2...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 5. august 2014 #8 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg farger brynene lysere, og det har jeg ikke funnet noen frisør i Norge som er villig til å gjøre, så gjør det selv 1 gang i mnd, I utlandet passer jeg alltid på å få gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå