AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Irritasjon. Jeg har en S4 og etter siste oppdatering, så endret emoticons'ene seg når man sender sms. Noe som er helt ok, de er kule. MEN, hver gang jeg setter inn en av de, så endrer sms'en seg til en mms. Kan jeg gjøre noe for å hindre det i å skje? Anonymous poster hash: 609d2...9b0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Min gjør også det! Tror det er ment slik på de nyeste modellene! Anonymous poster hash: 08db4...be0
umwar Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Dette ble tatt opp for noen måneder siden husker jeg. Det er slik på alle, og desverre ikke noe å gjøre med det. Men du kan lage : ) og da kommer det opp ulike ansikt/hjerter
Iero Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Dette gjelder bare om du trykker på ansiktet i tastaturet. Du kan jo heller trykke på "strektasten" som er helt nede ved homeknappen (på motsatt side av tilbaketasten)og velg sett in smiley. Håpe du forsto noe av forklaringen 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Det skjer med søsteren min og min fars mobil også, S4 og S5. Anonymous poster hash: 64de6...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå