Gå til innhold

Negativ test ble svakt positiv etter 1 time.. hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på dag 32 i syklusen (syklus på 28-30 dager), hadde en rar småblødning for over en uke siden som varte i flere dager. Trodde det var en rar mens pga stress med feriereise osv.

Har vært småkvalm i ca en uke, men trodde jeg var syk.. skal nevnes at jeg ikke prøver å bli gravid, har brukt kondom men muligens tatt den litt sent på et par ganger.. har barn fra før, pcos og har brukt månedsvis på å bli gravid før så at jeg skulle bli gravid med kondom har knapt streifet tankene mine..

Tok en billigtest i dag som viste negativt, men etter 1 time fikk jeg det plutselig for meg å sjekke den igjen og der er det en svaakt positiv strek??! Kan jeg virkelig være gravid likevel?? Er helt satt ut her.

Anonymous poster hash: ba4fc...bea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ny

AnonymBruker
Skrevet

Den skaø ses på og brukes innen 30 min. Resultater etter 30 min gjelder ikk ;)

Anonymous poster hash: 02c8b...e35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den skaø ses på og brukes innen 30 min. Resultater etter 30 min gjelder ikk ;)

Anonymous poster hash: 02c8b...e35

Ja jeg vet, men har aldri opplevd at en negativ test har blitt positiv. Har tatt sånn ca 200 tester i min tid:) Kastet dessuten testen etter få minutter så jeg vet ikke når den ble positiv.

Skrevet

Det samme har skjedd meg, fikk et innfall om å se på den negative testen etter ca. 1 time fordi jeg hadde en så sterk følelse av at det hadde klaffet den måneden... Brennende følelse i puppene, masse murringer, osv. Var en tydelig, men svak strek på billigtesten, men dagen etter (og siden det) har alle tester vært blendahvite. Men dette var min erfaring, har lest om flere som har fått en slik svak strek og som har vært gravide.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tilfeldig sjekket testen etterpå, og da var den positiv. Jeg var gravid.

Du må ta en ny test.

Anonymous poster hash: 53c9d...81a

AnonymBruker
Skrevet

Testen er negativ, en tolkning etter 1 time kan ikke brukes til noe som helst. Du kan imidlertid fortsatt være gravid - ta en ny! :)

Anonymous poster hash: f075f...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en ny billigtest i dag (bestilte 2 stk), den var først negativ men så kom det en svaaak strek til etter ca 15-20 min.. fatter ingenting, er så uggen også og har vært det i over ei uke. Kvalme som kommer og går, spesielt utover dagen/kvelden.

Får heller kjøpe en digitaltest om 2-3 dager om mensen ikke kommer. Har ingen tegn til at den skal komme heller.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja vent noen dager.

Kvalme pleier ikke å komme før i uke 6, men hvis man gjerne vil bli gravid så kan symptomene spille et puss.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 77e78...778

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok tester som ble svaaakt positive en stund etter oppgitte venteminutter. Jeg er gravid. De testene tok jeg imdlertid før IKM. På IKM og dagene etter ble testene positive mye tidligere.

Anonymous poster hash: 6f46b...5c0
Skrevet

Tatt noen flere tester nå? :-)
Veldig tidlig i forløpet mitt, kunne det ta en god stund før testen ble positiv hos meg (da var jeg gravid) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...