Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til gutter/menn:

Hva er det jenter gjør som gjør at dere blir sjarmerte? litt mo i knærne?

Har så lyst til å sjarmere en gutt i senk, men vet ikke hva jeg kan si eller gjøre :sjenert:

Anonymous poster hash: af493...a47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mann, men du må bruke blikket ditt. Det er første bud.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Vær genuint til stede og gi ham følelsen av at han er ønsket.

Blikk er en meget viktig komponent ja.

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Spørsmål til gutter/menn:

Hva er det jenter gjør som gjør at dere blir sjarmerte? litt mo i knærne?

Har så lyst til å sjarmere en gutt i senk, men vet ikke hva jeg kan si eller gjøre :sjenert:

Anonymous poster hash: af493...a47

Hvis du bare visste hvor ille lite som ofte skal til......

:)

Skrevet

Hvis du bare visste hvor ille lite som ofte skal til......

:)

Dette må du utdype :ball:

Skrevet (endret)

Ved å være oppegående og intelligent, inneha en god dose med integritet, rettferdighetssans og humor og ved å være lite påvirket av feministisk tankegods. Da er jeg solgt. Og ved å ha en fin rumpe og et fint ansikt, så klart.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir sjarmert av en hel person. Ikke av sjekketriks.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Dette må du utdype :ball:

Kremt....Hold deg fast

Nå altså.....Jeg har opplevd at en dame som trengte hjelp til noe kom forsiktig bort til meg. Hun ble stående litt flakkende i blikket....smiler forsiktig....Tør ikke helt feste blikket. Hun ble rød i ansiktet....Fikk ståtret frem hva som var problemet. Hun holdt den ene armen i "fatle" mens hun klødde seg forsiktig på albuen.......Herremingud jeg smeltet!!! Hun var så søt og feminin. Jeg måtte ta meg en lang pause i det jeg holdt på med etter hun forsvant :sjenert: ....drømte tilogmed om henne natten etterpå. Huff...hun gjorde inntrykk :strix:

Hun ville selvsagt bare ha hjelp og brydde seg antagelig døyten, og der stod jeg å ble levende begravet i tunge lufthjerter!

Hahahaha....er så lettlurt jeg atte

• Liker 4
Skrevet

Nå er jeg dame da. Men dersom du er attraktiv og søt, så er dette som må til i tillegg(nå tenker jeg romanse, ikke et ligg): God humor, lite selvhøytidelig, god selvtillit, ambisiøs, intelligent(skarpe kommentarer, utfordre han), litt uskyldig og feminin atferd.

Skrevet

Kremt....Hold deg fast

Nå altså.....Jeg har opplevd at en dame som trengte hjelp til noe kom forsiktig bort til meg. Hun ble stående litt flakkende i blikket....smiler forsiktig....Tør ikke helt feste blikket. Hun ble rød i ansiktet....Fikk ståtret frem hva som var problemet. Hun holdt den ene armen i "fatle" mens hun klødde seg forsiktig på albuen.......Herremingud jeg smeltet!!! Hun var så søt og feminin. Jeg måtte ta meg en lang pause i det jeg holdt på med etter hun forsvant :sjenert: ....drømte tilogmed om henne natten etterpå. Huff...hun gjorde inntrykk :strix:

Hun ville selvsagt bare ha hjelp og brydde seg antagelig døyten, og der stod jeg å ble levende begravet i tunge lufthjerter!

Å, du store min! :fnise:

Jammen så greit da, kanskje jeg kan klare å sjarmere noen også da. Vet alt om rødming, flakkende blikk og sjenerthet. :rolleyes: Men regner med det var noe spesielt med denne damen som gjorde at du ble sjarmert av at hun var sjenert, og ikke sjenertheten i seg selv. Kan godt være hun gav døyten vel? Basert på oppførselen, mener jeg :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Å, du store min! :fnise:

Jammen så greit da, kanskje jeg kan klare å sjarmere noen også da. Vet alt om rødming, flakkende blikk og sjenerthet. :rolleyes: Men regner med det var noe spesielt med denne damen som gjorde at du ble sjarmert av at hun var sjenert, og ikke sjenertheten i seg selv. Kan godt være hun gav døyten vel? Basert på oppførselen, mener jeg :)

Jeg aner ikke til dags dato hvorfor jeg ble så forelsket på 2 sekunder av akkurat henne. Hun var ingen fotomodell. Men hun var bare en skikkelig flott og vakker/søt liten dame. Jeg tror det var faktene hennes i kombo med store fine øyne som drepte meg litt den dagen.......Nesten litt ekkelt å tenke på det og ikke helt klare å sette fingeren på det. Hahahaha. Virket som om hun egentlig ikke for sitt liv turte å prate til meg, men så gjorde hun det alikevel. Og det på tross av at jeg ikke ser veldig skummel og stor og barsk ut :skratte::fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kremt....Hold deg fast

Jeg fikk nesten samme ansiktsuttrykk som selveste Bateman på avataren din når jeg leste dette.

Anonymous poster hash: 4d775...06b

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg fikk nesten samme ansiktsuttrykk som selveste Bateman på avataren din når jeg leste dette.

Anonymous poster hash: 4d775...06b

Jeg kan desverre ikke for at jeg reagerte slik på henne. Bare slik jeg er.

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men dette er ting som smelter meg (iallefall på "papiret"):

Noen som kaller meg kjekk, fin, flott, søt, vakker. Komplimenter sjarmerer. (De færreste jenter gir nok komplimenter. Det er liksom mannens oppgave å varme opp dama. Triste greier, dog en digresjon). Det skaper en slags grobunn for at det kan bli noe om man oppfatter at noen syns du er råflott. Hvis jenta i tillegg klarer å diskutere på en spennende måte er jeg solgt. Man diskuterer jo frem og tilbake når man er i datingfasen. Man finner ut hvor i det politiske landskapet man ligger i forhold til hverandre, og åpner seg forsiktig opp litt etter litt om både det ene og det andre. Om du finner ut at du ikke har et ultra-sosialistisk kvinnemonster foran deg puster man jo lettet ut og tenker kanskje "jah... dette kan sannelig fungere", så er man da grundig sjarmert over vedkommendes intellekt og fornuft. Det er sexy for meg. Hvis hun i tillegg gjør noe avansert og ambisiøst med livet sitt blir man sjarmert av hennes resolutte handlinger og gjennomføringsevne. Det er sjarmerende når noen vier sitt liv til å redde mennesker som har det vondt. Et moralsk vesen sjarmerer.

Men, sant skal sies, ingenting går utenfor premisset om at du må tiltrekkes fysisk av personen. Det er selve stargropen. Et nydelig vakkert, søtt ansikt med store vakre øyne, en hoppende hestehale og en spretten stjert får blodpumpa til å dunke i dobbel hastighet. Søt liten nese, små ører, feminin hake, vakre hender og føtter, fantastisk kropp... Hvis hun da i tillegg sjarmerer med eksempelvis overnevnte kvaliteter blir man jo helt bananas in love.

Men nå beskrev jeg vel egentlig bare min største kjærlighet, min kjære samboer og the love of my life. Jeg er helt solgt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...