AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Isåfall; her er en liten "oppgave" til deg. Jeg trenger nemlig et dikt til et bursdagskort, til en dame som fyller 33. Anyone?Anonymous poster hash: d4f93...391
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Kan du fortelle noe om henne? Hvordan er hun som person, hva er hun interessert i?Anonymous poster hash: 1bfbe...e41
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Isåfall; her er en liten "oppgave" til deg. Jeg trenger nemlig et dikt til et bursdagskort, til en dame som fyller 33. Anyone?Anonymous poster hash: d4f93...391 Jeg er ingen dikter, men om du gir litt info om bursdagsbarnet (hobbyer m.m) så kan det være lettere for andre å komme med diktforslag Anonymous poster hash: fe419...818
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Nå er du tre og tredve men mye mer skal skje Vær glad og lev spis mat og vin din lykke skal du krev gratulerer med dagen, den er din! Beste jeg klarte å komponere på to minutter Anonymous poster hash: 48eff...efe
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 trettitre, skulle det heller være, rimer litt bedre enn "trevde" Anonymous poster hash: 48eff...efe
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Hun er fostermoren min også forresten, glemte den viktige detaljen der. Hun er veldig glad i verden, kjærlighet, trening og sånn. Veldig blid og positiv. Driver litt med hester.. Ts, forøvrig.Anonymous poster hash: d4f93...391
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Isåfall; her er en liten "oppgave" til deg. Jeg trenger nemlig et dikt til et bursdagskort, til en dame som fyller 33. Anyone?Anonymous poster hash: d4f93...391 Hvorfor ikke låne litt fra sangen til Wenche Myhre "Når jeg blir seksogseksti"? Ettersom hun er halvveis til 66 Anonymous poster hash: fe419...818
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Takk for godt innspill! :DAnonymous poster hash: d4f93...391
Zevs Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Ja, nå er du 33 ditt hespetre Man bli'kke mye eldre enn det Lalalala Oooooaooah Dumdidum 2
Silfen Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Nå blir du tre og tredve ei du er en ungdom husk da du i yngre år skrevde for alle med en flott manndom Nå blir du tre og tredve ei lenger er du stram kroppen den har strevde for mannfolk finne fram Nå blir du tre og tredve så nå hører du fra meg mens du ennå levde at jeg er glad i deg 1
altflyter Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Er det ikke litt dumt å be oss om å skrive det for deg? Det beste må jo være om du skriver det selv, for det er det som gjør det personlig At du ikke er verdensmester betyr ikke så mye. Det er jo fra DEG, ikke fra noen på KG. Tenk enkelt. Lag en liste over det du vil ha med. Velg ut noen punkter og prøv deg på noen enkle linjer: En herlig dame er 33 Jeg smiler når jeg hører deg le Alltid omsorgsfull og snill Tenk du får det meste til En liten hilsen fra lille meg: Jeg er veldig glad i deg Nå bare rasket jeg noe kjapt sammen, men det trenger ikke være så avansert. Hun setter nok mest pris på at det kommer fra DEG Lykke til!
Zevs Skrevet 5. august 2014 #12 Skrevet 5. august 2014 Nei ser man det Nå er du trettitre Selv er jeg langt, Langt yngre enn det En rynke her En rynke der Litt som Et tyttebær Men du er du Og jeg er meg Litt som en ku Elsker en sau
Lucid Skrevet 5. august 2014 #13 Skrevet 5. august 2014 Av alle folk i verden, Er det du som stiller best Du er god å ha på ferden Det er du som gir meg mest Du fyller tre og tredve, I dag er dagen din Det livet som du levde Er den røde streken min Av alle folk på jorden var det du som tok meg inn Du gav meg liv og orden i motbakke og medvind (nødrim?) Du lyser opp for alle hvor enn du går og står Du lar ingen falle, selv om stormene rår Nå er du et år eldre men fortsatt evig ung den beste av foreldre bare litt baktung Haha, jeg aner ikke, er bare å kaste sammen noe, du kommer sikkert på noe genialt
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #14 Skrevet 6. august 2014 Du er glad i verden, og verden er glad i deg. Du er god å ha med på ferden, og det vet blant annet jeg! Du er kjærlighetens mester, det vet mennesker og hester :-) Og det har mange erfart og sett, Du bruker hjertet og godt vett. I nødens stund du er god å ha, trøst og gode tanker du gir. At vi kan le er også bra, jeg håper du 100 år blir! Enn så lenge er du ung og god, og det er du enda i mange år. Det er fint at vi er vi to, på veien jeg enda går.Anonymous poster hash: 6ce7c...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå