Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://tcmn.blogg.no/1379504563_min_nye_hrfarge.html

jeg vurdere denne hårfargen. Har blond/mørk blond nå, og lurer veldig på om jeg skal tørre å farge det sånn. Er jo så utrolig kult, men hvordan farger man etterveksten? Må man til frisør for å farge etterveksten?

hva syns dere om denne fargen?

Anonymous poster hash: 586f1...cfb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

http://tcmn.blogg.no/1379504563_min_nye_hrfarge.html

jeg vurdere denne hårfargen. Har blond/mørk blond nå, og lurer veldig på om jeg skal tørre å farge det sånn. Er jo så utrolig kult, men hvordan farger man etterveksten? Må man til frisør for å farge etterveksten?

hva syns dere om denne fargen?

Anonymous poster hash: 586f1...cfb

Sikkert fin for dere som kler den fargen (det kommer jo an på øyenfarge og hudfarge) Jeg kunne ikke tenkt meg den fargen selv da rødt ikke er noe for meg. Fargen er unaturlig og i tillegg virker den blass

Anonymous poster hash: 3c702...504

AnonymBruker
Skrevet

Råstilig hårfarge dersom man kler den. Synes vel egentlig ikke TCMN var helt rette ambassadøren, for å være ærlig. Hun kler blondt hår mye bedre.

Både hovedfargingen og farging av ettervekst kan gjøres av frisør eller av deg selv.

Anonymous poster hash: 081b3...87a
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns hun var utrolig fin med den fargen, og grunnen til at jeg viste henne er for at jeg likner litt på henne. Har gått fra svart til blondt flere ganger, og det har ikke ødelagt håret mitt noe mer enn at det har blitt litt tørrere. Hvis man skulle angre på rødt hår, vil det da bli vanskeligere enn svart å få det blondt igjen? ts

Anonymous poster hash: 81fd3...29b
Gjest Whitestripes
Skrevet

Ei jeg kjenner har den fargen, og hun kler den veldig godt. Hun har isblå øyne, så da blir det skikkelig stilig sammen. Hun tar etterveksten hos frisør.

AnonymBruker
Skrevet

jeg syns hun var utrolig fin med den fargen, og grunnen til at jeg viste henne er for at jeg likner litt på henne. Har gått fra svart til blondt flere ganger, og det har ikke ødelagt håret mitt noe mer enn at det har blitt litt tørrere. Hvis man skulle angre på rødt hår, vil det da bli vanskeligere enn svart å få det blondt igjen? ts

For all del, hvis du liker fargen og ønsker å ha den så bør du jo ikke høre på en anonym bruker på kvinneguiden. Grunnen til at jeg ikke synes fargen passer er at hun har en veldig gyllen hudfarge (nesten i mot oransjeaktig) og da kræsjer det litt med en rødfarge som går i mot kaldere lillatoner. Hårfargen blir blassere og hudfargen blir mer oransje fordi de slåss mot hverandre på en måte. Jeg ville ha valgt en litt varmere og mer knall rødfarge dersom du er like brun som henne. Er du derimot litt blekere eller kaldere i hudfargen vil denne hårfargen bli knalltøff.

Det er uansett ditt valg :)

Rødtoner er etter min erfaring vanskelig å bli kvitt da det virker som at røde pigmenter sitter hardere i enn andre fargepigmenter, men jeg har kun prøvd å fjerne farge selv og aldri hos frisør. Frisører klarer nok det meste uansett, og spesielt om du har farget hos frisør.

Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du vil bytte bort den blonde fargen din mot rødt. Ikke pent

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du vil bytte bort den blonde fargen din mot rødt. Ikke pent

Rød hårfarge er knalltøft men kunsten er å velge rette rødfargen. Det finnes en rødfarge for alle :)

Med såpass mørk og gyllen hudtone som bloggerdama kan man mye heller koste på seg en skikkelig heit knallrød farge som Rihanna her:

rihanna_54-wide.jpg

Gjest Silverstream
Skrevet

Rød hårfarge er knalltøft men kunsten er å velge rette rødfargen. Det finnes en rødfarge for alle :)

Med såpass mørk og gyllen hudtone som bloggerdama kan man mye heller koste på seg en skikkelig heit knallrød farge som Rihanna her:

rihanna_54-wide.jpg

Nei jeg er fremdeles for blondt.

AnonymBruker
Skrevet

takk for tilbakemelding. En ting til: er fargen tidløs? Jeg er 29 år gammel, slank og som sagt ganske lik hun på linken jeg viste til. Er jeg for "gammel" til å ha rødt hår? altså er det litt sånn fjortisfarge? ts

Skrevet

Jeg har rødt hår! Det krever mye vedlikehold, spesielt om sommeren. Når det er mye sol ute må jeg farge en gang i måneden for å få fargen til å holde, i tillegg kan jeg ikke vaske håret hver gang jeg dusjer(det bør man vel egentlig ikke uansett). Etterveksten blir helt grusom, fordi fargen er så saturert ser den grå ut, jeg er mellomblond fra naturens side.

Fordi det krever så mye vedlikehold farger jeg håret hjemme. Selv om vinteren må jeg farge annenhver måned, det gidder jeg ikke ta meg råd til hos frisør. Har prøvd å farge hos frisør før, det holdt ikke noe særlig lengre enn hjemmefarging.

Ellers synes jeg det er litt krampeaktig å ha knallrødt hår i 30-årsalderen, men det er meg, og hvis du har lyst på fargen bør du ikke la forumbrukere bestemme for deg ;) Å gå tilbake til blondt etter å ha hatt rødt er ingen morsom affære riktignok, så det bør du også vurdere!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...