Gå til innhold

Hvordan tenke fremover etter brudd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hver dag i ett år gått rundt å tenkt på hva som kunne ha vært.Altså,ble skilt for ett år siden og har enda ikke kommer over savnet etter mannen.Barna bor fast hos meg og føler de går glipp av så mye når vi ikke lenger er en "hel" familie. Barnefar har gått videre og er opptatt med ny kjærest og hennes barn. Veldig trist og klarer ikke å komme over sorgen.

Anonymous poster hash: 72668...2fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ett år er kort tid, det blir bedre etterhvert. Vonde følelser blekner og kommer lenger bak i bevisstheten. Men det er trist hvis din eksmann ikke lenger bryr seg om barna. Det ville jeg vært streng på var jeg deg: At han tok seg av egne barn på en skikkelig måte.

Anonymous poster hash: 3b26f...5cd
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er mest sårheten over å ikke være en hel familie som sliter mest på deg? å ikke savnet etter selve mannen?

Du bør sette ned foten når det gjelder barna, hans barn først - så kjæresten sine.

Skilsmisse er sårt for barna, som er lojale til begge foreldrene, uansett. (å sånn skal det jo være også!) så det at faren bortprioriterer de, gjør vel ikke saken noe enklere for hverken de eller deg...

Ønsker deg lykke til, er midt oppe i det jeg også. Skal jeg gå eller skal jeg bli litt til... for barnas skyld....

Anonymous poster hash: 26ec4...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...