AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Del Skrevet 5. august 2014 For en del år siden hadde jeg en SA, og måtte ta piller vaginalt for å få restene ut. Altså samme metode som provosert abort, bare uten den første pillen som stopper utvikling. Jeg hadde moderate smerter i noen timer, og tok 1-2 smertestillende. Ellers gikk det veldig fint. Nå må jeg dessverre ta en medisinsk abort, og lurer fryktelig på hvordan dette kommer til å bli. Kan jeg forvente noe ala det samme som sist? Anonymous poster hash: 38c7e...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har hørt at medisinsk abort er vondere? Da jeg hadde SA, var det litt smerter i kanskke ti sekunder. Ellers kun ubehag. (Jeg trengte ikke piller eller noe, kroppen ordnet opp selv)Anonymous poster hash: 261fa...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har hørt at medisinsk abort er vondere? Da jeg hadde SA, var det litt smerter i kanskke ti sekunder. Ellers kun ubehag. (Jeg trengte ikke piller eller noe, kroppen ordnet opp selv)Anonymous poster hash: 261fa...628 OK, da kan jeg forberede meg på det. Nå måtte jeg ha hjelp, så det kan hende at det fysisk var samme jobben? Anonymous poster hash: 38c7e...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 6. august 2014 #4 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har hatt en SA (uke 6) og en MA (uke 9-10). SAen var vond, lå en dag i senga med kramper. Med MAen fikk jeg cytotec før utskrapning for å modne livmorhalsen og gjøre inngrepet enklere. De to timene med rier fra tabl virket til jeg fikk komme til operasjon var forferdelige. Jeg måtte puste meg gjennom hver krampe. Fikk til slutt ketorax av vrange sykepleiere, men ble mer sløv enn smertestilt. Etter operasjonen fikk jeg beskjed om at det meste hadde kommet ut i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #5 Del Skrevet 6. august 2014 Er ikke SA at alt kommer ut mens missed abortion er at fosteret er dødt men man må ta en pille for å få det ut?Anonymous poster hash: a2c81...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 6. august 2014 #6 Del Skrevet 6. august 2014 Jo. I visse tilfeller kreves også utskrapning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå