AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Noen som har tips til tabletter som demper søtsuget/sulten og samtidig øker forbrenningen? Skulle gå fra 58 kg til 55 kg og nå veide jeg meg for ti minutter siden og jeg veide 62 kg... Håper noen som vet om noen bra tabl:)Anonymous poster hash: ac8e1...495 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Reductil? Anonymous poster hash: ca19d...84d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Krom? Anonymous poster hash: 2bb2f...adf
Gjest Runforit Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 (endret) Spis nok og rett mat så blodsukkeret holder seg stabilt og ta noen joggeturer for forbrenningen. Endret 5. august 2014 av Runforit 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Reductil: når har jeg ikke bmi på 30, så tror ikke legen vil gi meg. Krom har jeg hørt demper søtsuget, men øker den forbrenningen også? Har dere erfaring med krom? Ja, jeg spiser regelmessig og sunt + trener, men når kvelden kommer melder søtsuget seg. Har spist godteri hver eneste dag i det siste, men i går og i dag har jeg ikke spist noe.. Anonymous poster hash: ac8e1...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå