AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Er du bedagelig anlagt eller er du et rivjern? Jeg er helt klart bedagelig anlagt,dessverre. Jeg har full jobb og et barn og etter barnet er i seng så segner jeg ned på sofaen. Tar noe forefallende husarbeid, men ikke mer enn nødvendig Jeg er ikke en sånn som er ute å plukker bær på kvelden, eller sylter og safter, ei heller finner jeg på å bake noe på kvelden heller. Jeg truger meg ut på trening 2 dager i uka fordi jeg vet det er godt for meg. Men ellers tilbringer kveldene med håndarbeid eller pc, eventuelt besøk. Jeg liker det sånn, men samtidig skulle jeg ønske jeg var et rivjern og var effektiv og at ikke alt er et ork. Hvordan er du? Anonymous poster hash: dfdea...f58
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Helt lik deg. Holder det rent og ryddig, men gjør ikke så mye ut over det jeg "må". Lite baking her i hus utenom ved farsdag og bursdager, 17.mai og jul. Kunne godt vært litt mer rivjern ja, men når jeg er ferdig på jobb, har laget middag, lekt med ungene, hjulpet med lekser, ryddet, badet ungene og fått dem i seng, så gjort en times husarbeid så er klokka 21:00 plutselig. Da bruker jeg en time eller to på akkurat det JEG har mest lyst til (varmt bad, fotbad, lese en god bok, se en TV-serie), da blir det noe bedagelig. Svigermor var et rivjern, så mannen er vokst opp på bare hjemmebakt brød, hjemmelaget syltetøy, han kom hjem til duften av nybakte boller osv. Han savner nok det, men jeg ser dessverre ikke for meg at det kommer til å skje.Anonymous poster hash: 9ebca...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå