Gå til innhold

Kreativ gave/overraskelse når voksen venninne får lappen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tittelen taler for seg. Min nære venninne på 35 år får snart lappen (forhåpentligvis..), og jeg vil gjerne finne på noe morsomt. Hun og samboeren har bil, så det kunne evt vært noe til den. Men aller helst skulle det vært noe morsomt, fint, overraskende eller rørende. Knyttet til bil eller lappen.

Noen ideer? Tenker maks 500kr, men må ikke nødvendigvis være mer enn 50 heller.

:)

Anonymous poster hash: 1ea08...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller en enkel GPS, hvis du finner noe i omtrent den prisklassen?

• Liker 1
Skrevet

haha og over her ser du forskjellen på kvinner og menns tankegang :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en lekebil?

Anonymous poster hash: f240c...618
AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag, men jeg ser liksom for meg noe litt mer...spenstig, liksom. Noe som hun blir overraska og glad for, noe annerledes og uventa. Har sett at svenske "bilar" har en svær jubileumspose nå, og tenkte å kjøpe den. Men ville hatt noe mer enn det..

Sorry, jeg veit jeg er vanskelig.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Ca prisnivå da? :)

Anonymous poster hash: 3d18d...026
Skrevet

Hva med visittkort. Så blir det litt enklere å gjøre opp for seg hver gang hun skal innom en parkeringsplass.

• Liker 1
Skrevet

Hva om du bestiller en natt på hotell/hytte el.l et stykke unna - for dere to..

Og så ta det som en venninnetur

Skrevet

"bilskilt" med navnet hennes på? Hehe :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ca prisnivå da? :)Anonymous poster hash: 3d18d...026

Mellom 50 og 500 :)

Hva om du bestiller en natt på hotell/hytte el.l et stykke unna - for dere to..

Og så ta det som en venninnetur

Ja, ikke dumt. Hun har en liten sønn, og da jeg ikke har bil er det kjempelenge siden vi har vært utenfor bygrensene sammen. Styr med baby og leker og overnattingsutstyr for alle tre på tog/buss. Men nå kan vi jo stappe bilen full! :D Definitivt et alternativ.

Andre forslag..?

TS

AnonymBruker
Skrevet

"bilskilt" med navnet hennes på? Hehe :-)

Haha, kunne vært morsomt, men er redd vi begge syntes det blir litt harry... ;)

TS

Skrevet

Brenn en CD med "deres" musikk på som hun kan ha liggende i bilen? Foreslår at det første sporet er "on the road again" :D

• Liker 1
Skrevet

Så koselig gjort! Aldri hørt om noen som har gjort det før.

Stemmer for noe til bilen. En kul nøklering, gps, kopp på Statoil, gavekort på bilvask, en liten samling av små ting man kan trenge til bilen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tittelen taler for seg. Min nære venninne på 35 år får snart lappen (forhåpentligvis..), og jeg vil gjerne finne på noe morsomt. Hun og samboeren har bil, så det kunne evt vært noe til den. Men aller helst skulle det vært noe morsomt, fint, overraskende eller rørende. Knyttet til bil eller lappen.

Noen ideer? Tenker maks 500kr, men må ikke nødvendigvis være mer enn 50 heller.

:)

Hva om hun stryker og ikke greier det? Best å ikke planlegge noe før alt er sikkert. Er mange eldre kvinner i den alderen som trenger både 4 og 5 oppkjøringer før de har greid å få lappen.

Anonymous poster hash: db8e1...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Hva om hun stryker og ikke greier det? Best å ikke planlegge noe før alt er sikkert. Er mange eldre kvinner i den alderen som trenger både 4 og 5 oppkjøringer før de har greid å få lappen.

Eldre kvinner på 35!? LOL!

Klarte forøvrig lappen på første forsøk som 36 åring. Har du forresten belegg for at "eldre kvinner på 35 år må ofte kjøre opp 4-5 ganger"?

Anonymous poster hash: c2329...5ff

Skrevet

Mellom 50 og 500 :)

Ja, ikke dumt. Hun har en liten sønn, og da jeg ikke har bil er det kjempelenge siden vi har vært utenfor bygrensene sammen. Styr med baby og leker og overnattingsutstyr for alle tre på tog/buss. Men nå kan vi jo stappe bilen full! :D Definitivt et alternativ.

Andre forslag..?

TS

Samboeren kan vel passe på babyen? :)

AnonymBruker
Skrevet

Eldre kvinner på 35!? LOL!

Klarte forøvrig lappen på første forsøk som 36 åring. Har du forresten belegg for at "eldre kvinner på 35 år må ofte kjøre opp 4-5 ganger"?

Anonymous poster hash: c2329...5ff

Vel. Det er en grunn til at de har ventet å ta lappen så lenge. I den alderen er de mer redde for å kjøre bil. Litt overnervøse. Naturligvis ikke så rart, da de vet hvor farlig bilkjøring kan være. Mens ungdommer på 19-20 ikke har den samme risikovurderingen.

AnonymBruker
Skrevet

Brenn en CD med "deres" musikk på som hun kan ha liggende i bilen? Foreslår at det første sporet er "on the road again" :D

God idé!! :D

Så koselig gjort! Aldri hørt om noen som har gjort det før.

Stemmer for noe til bilen. En kul nøklering, gps, kopp på Statoil, gavekort på bilvask, en liten samling av små ting man kan trenge til bilen.

Mange gode forslag her - likte særlig godt kopp på Statoil! Hun er ordentlig kaffeavhengig.

Hun er et skikkelig gave-menneske, derfor er det morsomt å gi henne gaver. Og så har det jo naturlig nok blitt mye fokus på babyen og ikke på henne i det siste.

Samboeren kan vel passe på babyen? :)

definitivt, og det gjør han jo også ofte...men så synes jeg det er litt moro å være oss tre også.

Hva med å feire med en slik en http://www.hanneskaker.com/lynet-mcqueen-kake/

Haha, åh, jeg kunne ønske jeg kunne bake sånn! Men en biler-film hadde jo funka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...