Gå til innhold

Treningstights som blir gjennomvåt..

Anbefalte innlegg

Gjest bustyvel
Skrevet

Fant en (ubrukt) antishake-tights i skapet mitt. Fikk den i gave for ca 1 år siden, ikke brukt før nå.

Brukte den på løpetur, og den var gjennomvåt jo.. Så ut som jeg hadde pissa på meg. Er dette vanlig..? Ikke skjedd med andre tightser jeg har.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha shorts utenpå der igjen?

Anonymous poster hash: 291a1...77a
Gjest bustyvel
Skrevet

Joa, men er det vanlig altså?? Jeg har tights fra Nike og 2XU, de blir virkelig ikke så søkkvåte.. Denne er fra Rönisch, om det har noe å si.

Skrevet

Jepp! Har to anti-shake tights fra röhnisch. Den ene (blå) er helt fordelig. Kan ikke bruke den annet enn å gå tur i! Kjipt.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Har to anti-shake tights fra röhnisch. Den ene (blå) er helt fordelig. Kan ikke bruke den annet enn å gå tur i! Kjipt.

Hvorfor blir det slik? Er det materialet i dem som ikke puster, eller er det en kombinasjon av det og evt at de er trange eller evt satt inn med gummistrikk (pga antishakefunksjonen)?

Anonymous poster hash: ddd5f...ee9

Skrevet

Hvorfor blir det slik? Er det materialet i dem som ikke puster, eller er det en kombinasjon av det og evt at de er trange eller evt satt inn med gummistrikk (pga antishakefunksjonen)?

Den andre jeg har (samme type) blir ikke sånn. Den er litt tykkere i stoffet, men det er samme modell. Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men syns det er drit irriterende!

AnonymBruker
Skrevet

Den andre jeg har (samme type) blir ikke sånn. Den er litt tykkere i stoffet, men det er samme modell. Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men syns det er drit irriterende!

Jeg ville ha reklamert på den. Det kan jo være feilvare? Den er i hvert fall ikke funksjonell, og kostbar var den sikkert også

Gjest bustyvel
Skrevet

Kan man reklamere på det altså? Nå er jo min tights "gammel" (dog ubrukt), men greit å vite til siden. Den er mørkeblå, og ganske tykk i stoffet, sånn egentlig.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg er ikke glad i min anti-shake, både pga det du nevner, og at den faktisk ikke holder seg oppe når jeg jogger.

Skrevet

Hva er egentlig anti-shake? At det strammer? Min vanlige tights er jo stram.. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...